Mobile menu
Profile

Sef Birou Administrare Clienti

Poziții disponibile: O poziție
177
0
FULL-TIME
Auto & Automotive
Ghimbav
JOYSONQUIN Automotive Systems Romania SRL
Descrierea jobului
Responsabil pentru relatiile cu clientii, analize in urma reclamatiilor de la client si atingerea telului de PPM  pentru fiecare client.
Conduce si coordoneaza activitatea biroului Administrare Clienti.

Sarcini si responsabilitati

·         Are dreptul sa blocheze/opreasca productia in cazul constatarii neconformitatilor;

·         Stabileste necesarul de masuri de imbunatatire ce se impun in sfera sa de activitate;

·         Stabileste necesarul de verificari prin sondaj in sectoarele din productie si de la expeditie in urma  reclamatiilor primite de la client;

·         Verifica zilnic reclamatiile aparute in sistem, pe mail sau fax;

·         Informeaza zilnic productia si controlul final cu privire la reclamatiile noi aparute;

·         Initiaza planuri de masuri, rapoarte 8D, in cazul reclamatiilor de la clienti si urmareste indeplinirea acestora;

·         Responsabil pentru detectarea cauzelor care au dus la aparitia reclamatiilor si indepartarea acestora;

·         Participa la sedinte cu clientii in cazul pieselor neconforme;

·         Mentine contact cu clientii in scopul unei bune colaborari cu acestia (deplasari, daca este cazul).

·         Responsabil de sortarea pieselor ca urmare a reclamatiilor (sortare stoc intern si la client).

·         Responsabil cu urmarirea ppm-ului de la clienti si cu initierea de masuri corective si preventive la  depasirea acestuia;

·         Are drept permanent de raportare catre superiorul sau asupra tuturor problemelor din aria sa de activitate.



 
Candidatul ideal

a)     Studii superioare tehnice
b)    Experienta pe un post similar (de preferat intr-o companie automotive)
c)     Cunostinte generale:

              ·         Limba engleza – nivel avansat
              ·         Limba germana – constituie avantaj

d)     Cunostinte specifice:

        ·         8D Raport;
        ·         Audit de proces VDA 6.3;
        ·         Audit de produs;
        ·         Instrumente ale calitatii;
        ·         FMEA;
        ·         Instructiuni de verificare;
        ·         Interpretare desen tehnic;
        ·         Standarde de calitate;
        ·         Norme aplicabile QMS;
        ·         Zone de calitate

 e )  Competente sociale:

        ·         Comunicare
        ·         Organizare/Planificare
        ·         Rezolvare de probleme
        ·         Prezentare eficienta
        ·         Conducere
        
Sef Birou Administrare Clienti
JOYSONQUIN Automotive Systems Romania SRL
  • Brașov

Alte evenimente