Mobile menu
Profile

Inginer calitate clienti

Poziții disponibile: O poziție
715
0
FULL-TIME

Cerinte:

Studii:

Studii Superioare Tehnice

Limba Engleza - avansat, Limba Germana- reprezinta avantaj

 

Experienta: Constituie avantaj experienta in domeniul automotive sau vanzari.

Competente:

Abilitati dezvoltate de comunicare

Orientare spre client si rezultate

Orientare spre costuri

Munca in echipa

Abilitate de analiza

Cunostinte pachet Microsoft Office si SAP

 

Responsabilitati:

Administreaza si mentine comunicarea cu clientii, in vederea satisfacerii cerintelor acestora

Analizeaza si solutioneaza reclamatiile clientilor, stabileste, urmareste si evalueaza actiunile corective implementate

Colaboreaza cu clientul in vederea returnarii produselor neconforme

Responsabil sa coordoneze analiza reclamatiilor impreuna cu departamentul productie in vederea rezolvarii cat mai rapide si eficiente a acestora (remediere, rebutare, activitati de sortare) pentru minimizarea pierderilor si sa prezinte rezultatelor evolutiei reclamatiilor de la client in raportul lunar. 

Asigura informatii consistente membrilor segmentelor si echipei manageriale cu privire la statusul reclamatiilor de calitate primite de la client prin prezentarea situatiei lunare.

Inginer calitate clienti
Hirschmann Romania

Alte evenimente