Dacă vorbești limba Rusă si Engleza, te așteptăm în echipa noastră de Achiziții B2B Chisinau!
Din baza de date alocată, buyerul identifică furnizori şi achiziţionează loturi de produse.
Principalele responsabilităţi:
- Gestionarea şi dezvoltarea unei relaţii de business cu furnizorii,
- Negocierea ofertelor şi urmărirea întregului proces de achizție (FMCG),
- Îndeplinirea KPI-lor și atingerea targetelor de achiziții,
- Colaborarea cu departamentul de Marketing,
- Prospectarea pieţei în vederea dezvoltării bazei de date cu noi furnizori.
Candidatul ideal:
Căutăm o persoana cu atitudine proactivă și spirit de inițiativă pentru proiectul nostru B2B.
Profilul candidatlui:
- Experință anterioară în comerț B2B – reprezintă un avantaj,
- Cunoașterea limbilor Rusă și Engleză la nivel mediu-avansat,
- O bună cunoaștere a MsOffice,
- Aptitudini reale de adaptare, implicare, entuziasm, ambiție și dinamism.
Beneficii:
Pentru că prețuim implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele avantaje:
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată,
- Instruire și formare în domeniul comerțului internațional,
- Feedback și coaching permanent,
- Oportunități reale de a dezvolta o carieră într-un mediu profesionist, împreună cu o echipă dinamică și de succes,
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + sistem de beneficii + sistem de bonus lunar).