Căutăm o persoană organizată, cu capacități bune de analiză și sinteză, atentă la detalii și motivată, pentru a se alătura echipei noastre din Iași.
Activități principale:
Organizează procese de audit intern, controale interne pe subiecte de risc (flux plăți, intârzieri, plăți duble etc.);
Verifică procesele de plată;
Îmbunătățește procesele operaționale;
Realizează rapoarte și propune soluții;
Crează si urmărește respectarea planului de audit anual.
Profilul Candidatului:
Experiență în audit (minim 2 ani);
Riguros în verificarea proceselor și a documentelor;
Organizat și atent la detalii;
Cunoștințe peste medie ale limbii Engleze (nivel minim B2) și nice to have limba Franceză (A2-B1);
Studii finalizate în domeniul financiar/economic.
Constituie Avantaj:
Cunoștinte SAP.
Beneficii financiare:
Salariu avantajos;
Benefit - platforma online pentru beneficii – tichete de masă, asigurări medicale, vouchere, reduceri magazine, activități sportive etc.
Beneficii non-financiare:
Training inițial și periodic, specific activității desfășurate;
Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.
Alte Beneficii:
Zone de relaxare/repaos atent amenajate în sediu;
Posibilitatea de a participa la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR;
Free coffee and tea.