Preia și gestioneaza reclamațiile de calitate catre
furnizori cauzate de probleme ridicate/depistate de clienti sau intern
(depozit, WPA, asamblare);
Urmărește și închide reclamațiile după lansarea 8D și
confirmarea costurilor administrative
Efectuează inspecția de primire și expediere în
conformitate cu procedurile/instrucțiunile de lucru relevante și cerințele
specifice ale clienților;
Efectuează, colectează și arhivează rezultatele
inspecțiilor primite;
Execută activități de sortare necesare înainte de
expedierea către producție (sortare, Firewall) pentru a proteja procesele Leoni
Asigura urmarirea costurilor de calitate;
Monitorizează procesele de implementare a schimbărilor cu
subiecte legate de furnizor și Forward changes (PCN) comunicate de la furnizor
echipelor relevante;
Autorizat să oprească producția și/sau expedierea pentru
a reduce riscul de neconformitate a proceselor/produselor;
Asista la crearea/actualizarea procedurilor relevante;
Creează concepte de îmbunătățire și prezintă rezultate legate de aria sa de responsabilitate;
Solicită, arhivează și aprobă PPAP/PSW;
Se asigură că sunt aprobate componentele necesare producție (PSW/PPAP) înainte de a efectua recepția în depozit;
Monitorizează și urmărește zonele centrale de așteptare cu probleme legate de furnizori;
Efectuează audituri în depozit pentru a asigura conformitatea cu condițiile de depozitare;
Controlează caracteristicile speciale ale proceselor/produselor din zona de responsabilitate;
Participă la audituri interne;
Revizuiește în mod regulat planurile de control.
Cerințe:
Studii în
domeniul tehnic (inginerie electrică sau mecanică);
Cunostințe de limba engleză nivel intermediar;
Experiență în domeniu similar cel
putin 2 ani;
Cunostințe de
utilizare a pachetului Microsoft Office.a schimbărilor cu
subiecte legate de furnizor și Forward changes (PCN) comunicate de la furnizor
echipelor relevante;