Mobile menu
Profile

Agent Call Center limba Germana (HIBRID)

Poziții disponibile:
100
0
FULL-TIME
Servicii & BPO
Iași
Covisian

Căutăm Consultanți Inbound Customer Care în limba germană cu disponibilitate imediată.


Cerințe:

· Cunoștințe bune de germană scrisă și vorbită (B2/C)

· Excelente abilități analitice, de găsire a problemelor și de rezolvare a problemelor

· Orientare catre client

· Flexibil și metodic

· Abilități excelente de ascultare și atenție la detalii

· Abilitati de comunicare, empatie

· Familiarizarea cu principalele medii 

Cerință preferențială:

· Experienta anterioara in domeniile Customer Care

Ce oferim:

· Contract permanent

· Salariu motivant în concordanță cu cele mai bune oferte de pe piață

· Stimulente economice pentru obținerea de rezultate

· Formare inițială plătită

· Tichete de masă

· Oportunități de creștere, orizontale și verticale

· Sediu situat în inima orașului (zona Palas)

· Asigurare medicală privată (Asigurări Arcadia)

Covisian este lider pe piata Business Process Outsourcing in domeniul contact center.  Ceea ce ne deosebește este capacitatea noastră de a oferi servicii cu un conținut ridicat de inovație, capabile să influențeze modelele de management al customer care, în vederea îmbunătățirii continue a Customer Experience.

Covisian s-a născut în ianuarie 2016 la inițiativa fondului Aksia din fuziunea a două companii istorice din sector: Visiant, specializată în managementul serviciilor end to end, a dezvoltat tehnologii și competențe în domeniul big data și analytics. Contacta, o companie consolidată în sector, este recunoscută pe piață pentru metodologia sa robustă și capacitatea puternică de inovare în procesele operaționale.

Dorim să reinventăm BPO, introducând noi modele de afaceri bazate pe împărtășirea obiectivelor partenerilor noștri. Dorim să fim punctul de referință pentru o abordare profund diferită a externalizării, în care tehnologia sporește talentul oamenilor în construirea de relații valoroase.

Susținem companiile în îmbunătățirea continuă a experienței clienților prin furnizarea de soluții receptive în care cele mai sofisticate tehnici de analiză predictivă permit modele de afaceri inovatoare.

5000 de profesioniști, sprijiniți de procese operaționale riguroase, gestionează relațiile cu clienții unor mărci cunoscute cu conștientizarea de a avea inima companiilor în mâinile lor

Agent Call Center limba Germana (HIBRID)
Covisian
  • Iași

Alte evenimente