Mobile menu
Profile

Contabil active fixe, Chișinău

Poziții disponibile: O poziție
1582
0
FULL-TIME

Căutăm colegi noi în echipă!

Chiar tu ai putea suplini o poziție vacantă în cadrul întreprinderii noastre. Vrem să-ți dezvolți cunoștințele, talentele și abilitățile profesionale, așa că vei avea:

  • training de inițiere la locul de muncă;
  • activități de instruire; 
  • posibilități de creștere în carieră. 

Promovăm securitatea și sănătatea în muncă, așa că vei dispune de

  • asistență medicală facultativă;
  • asigurare contra accidente;   
  • asistență medicală de primă necesitate și cu caracter profilactic. 

Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.

Vei beneficia de:

  • un total de 39 de ore lucrătoare pe săptămână;
  • flexibilitate în începerea zilei de muncă în intervalul de la 07:45 până la 08:30;
  • program de muncă de 8 ore și 15 minute de luni până joi, cu o oră pentru pauza de masă (*);
  • program de muncă de doar 6 ore, fără pauză de masă, în zilele de vineri (*).

(*) Cu excepția serviciilor care lucrează în ture.

Ca beneficii suplimentare oferim tichete de masă pentru fiecare zi lucrătoare. 


Vei fi responsabil de:

  • Înregistrarea operaţiilor economice în contabilitatea financiară şi în aplicaţia de gestiune a activelor fixe, conform normativelor contabile;
  • Ajustarea proceselor economice la activităţile operative, rezolvând incidentele care apar;
  • Colaborarea la elaborarea planului conturilor de gestiune şi structură şi catalogul conturilor de gestiune a activelor fixe;
  • Aplicarea şi colaborarea la elaborarea modelului de active fixe, verificând datele, interrelațiile, parametrii, tabelele auxiliare;
  • Înregistrarea corectă a operaţiilor economice referitoare la procesul de active fixe în exploatare şi în curs de execuţie;
  • Realizarea calculului adecvat al sarcinilor financiare suportate la introducerea activelor fixe noi, amortizări şi lichidări a activelor;
  • Elaborarea rapoartelor necesare din aria gestionată;

Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Experiența de muncă în acest domeniu va constitui un avantaj;
  • Organizare, precizie, atenție la detalii;
  • Cunoaşterea limbilor româna, rusă va constitui un avantaj;
  • Cunoștințe bune în utilizarea calculatorului (Word, Excel, Outlook).

Dacă ai ajuns până aici și te-ai regăsit printre rândurile de mai sus, te invităm să expediezi CV-ul tău!

Contabil active fixe, Chișinău
Premier Energy Distribution
  • Chișinău

Alte evenimente