Mobile menu
Profile

Manager relaţii Clienţi Agro, Departamentul Agro Business

Poziții disponibile: O poziție
125
0
FULL-TIME
Bănci & Finanțe & Asigurări
Chișinău
Mobiasbanca – OTP Group


Misiune post: Gestiunea relaţiilor cu clienţii Agro (Micro si Corporate) ai băncii şi atragerea clienţilor noi,  prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.

Beneficii pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Oficiul exact în centrul Chișinăului;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi de bază:

  • Atragerea clienţilor din domeniul agricol în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi,  prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii Agro; corespondenţa și comunicarea cu clienţii  Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii AGRO către organele de decizie;
  • Monitorizarea derulării relaţiilor contractuale cu clienţii AGRO;
  • Realizarea obiectivelor individuale  stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
  • Asigurarea clienţilor potenţiali cu informaţie deplină privind produsele şi serviciile Băncii oferite;
  • Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii;
  • Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecți, urmărirea atragerii la bancă ş.a

Cerinţe faţa de candidaţi:

  • Studii superioare economice / financiar-bancare/ agrare (cu profil economic);      
  • Experienţa în deservirea/comunicarea cu clienţii de minim 3 ani, dintre care cu agenți economici de minim 1 ani;
  • Cunoaşterea documente normative interne și ale BNM, legislaţia în vigoare, produsele bancare;
  • Cunoaștera particularităților sectorului agro-alimentar;
  • Cunoaşterea  aplicaţiilor Windows, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă;
  • Abilități de comunicare și negociere;
  • Mobilitate înaltă în perimetrul regiunii Nord sau
  • Mobilitate înaltă în perimetrul teritorilui Centru – Sud, cu localizare preponderent la Sud;
  • Deținere permis de conducere categoria B.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337

Manager relaţii Clienţi Agro, Departamentul Agro Business
Mobiasbanca – OTP Group
  • 1 Decembrie

Alte evenimente