Mobile menu
Profile

Referent administratie vanzari

Poziții disponibile: O poziție
24
0
FULL-TIME
Producție & Tehnică
Reghin
Kastamonu

Cerinţe:

  • Studii superioare
  • Experiență în domeniu de minim 1 an
  • Cunoștințe de limba rusă nivel avansat - (obligatoriu)
  • Cunoștințe de limba engleză nivel conversațional
  • Abilități excelente de utilizare MS Office (în special Excel, Power Point)
  • Persoană comunicativă, dinamică și entuziastă
  • Receptivă, cu spirit de inițiativă, responsabilă și atentă la detalii
  • Capacitate de muncă în echipă
  • Orientare spre client

Responsabilităţi:

  • Asigură preluarea comenzilor și introducerea lor în sistemul informatic SAP
  • Oferă suport și menține permanent relația cu responsabilii de vânzări din teren
  • Comunică cu celalalte departamente din cadrul companiei
  • Menține permanent relația cu clienții cu privire la documentație, facturi, situația livrărilor, etc
  • Întocmește rapoarte şi situaţii solicitate de conducătorii ierarhici
  • Menține legătura cu colegii din Head office (Turcia)
  • Asigură urmărirea permanentă a condițiilor de plată și de livrare
  • Menține corespondenţa cu clienţii: faxuri, informări, confirmări, etc.

Beneficii:

  • Pachet salarial competitiv
  • Tichete de masă
  • Tichete cadou pentru diferite ocazii
  • Asigurare de sănătate, viață și de accidente
  • Ajutoare sociale (deces, naşterea copilului)
  • Zile de concediu în plus, conform vechimei în muncă
  • Cursuri de calificare şi instruire la locul de muncă
  • Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie multinationala
  • Transport asigurat pe ruta Tg-Mures-Reghin si retur

! Persoanele interesate sunt rugate să îşi trimită CV-ul pe adresa de email: resurse.umane@kastamonu.ro, sau îşi pot depune CV-ul direct la Recepţia Clădirii Administrative în Reghin, Str. Ierbus, nr. 37, judeţul Mureş.

Referent administratie vanzari
Kastamonu
  • Reghin

Alte evenimente