Energici, pozitivi, organizați și cu o foarte bună prezență de spirit. Astfel sunt Asistenții noștri comerciali și tot la fel de awesome ne-am dori să fii și tu!
Ce implică activitatea asistenților noștri comerciali?
Colaborarea constantă cu buyer-ul din zona alocată: realizarea agendei de întâlniri a acestuia și redactarea dosarelor de prezentare a produselor identificate, asigurând totodată corectitudinea și monitorizarea acestor dosare;
Identificarea de noi furnizori și introducerea lor în baza de date a companiei, cu scopul de a detecta diverse oportunităti de achiziție;
Menținerea relațiilor comerciale cu furnizorii existenți și cu cei potențiali;
Gestionarea bazei de date cu furnizori existenți;
Urmărirea loturilor de produse trimise de furnizori;
Colaborarea cu serviciul Marketing pe baza propunerilor de achiziții transmise.
Profilul complet al un asistent commercial performant:
Abilități excelente de limbă engleză, scris/vorbit – nivel minim B2;
Bune abilități de comunicare și persuasiune;
Dinamism, corectitudine și implicare;
Bune abilități de organizare și o atitudine proactivă;
Capacitatea de a se adapta la situații noi, neprevăzute;
Capacitatea de a cauta si de a sintetiza informatii;
Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet.
Beneficii:
Posibilitatea de a-ți dezvolta potențialul comercial într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
Oportunități de creștere și evoluție profesională;
Pachet salarial atractiv, care include beneficii, dar și bonusuri în funcție de rezultate.