Studii superioare (domeniu studiat: economie, psihologie, comunicare etc)
Abilitati excelente de utilizare PC, in special excel, power point
Cunostinte bune de limba engleza
Cunostinte solide de legislatia muncii
Experienta anterioara in domeniul salarizarii si administrarii de personal sau intr-o companie multinationala
Persoana comunicativa, organizata, atenta la detalii si orientatata spre rezolvarea de probleme
Receptiva, cu spirit de initiativa, dinamica si entuziasta
Orientare spre rezultat
Descrierea jobului
Inregistreaza corect/actualizeaza in softurile specifice Dep. Resurse Umane datele referitoare la angajati, precum si orice elemente care au legatura cu contractele acestora, respectand cerintele si termenele legale precum si cerintele si termenele stabilite intern.
Se asigura de indeplinirea formalităţilor ocazionate de încheierea, executarea, modificarea şi încetarea contractelor individuale de muncă ale angajaţilor;
Calculeaza si completeaza concediile medicale pentru depunerea acestora la Casa de Sanatate / Pensii
Administreaza si gestioneaza dosarele de personal;
Acorda suport in toate activitatile administrative ale Departamentului de Resurse Umane, astfel incat toate deciziile aprobate sa fie aplicate in concordanta cu politicile si procedurile companiei si legislatia muncii.
Intocmeste si actualizeaza documente legate de angajare ( fisa de post, dosarele de personal ale angajatilor)
Mentine relatia cu Medicina Muncii si se asigura de efectuarea la timp controalelor medicale la angajare si periodice
Actualizeaza fisele de post si organigrama companiei in functie de modificarile aparute in structura organizatorica
Intocmeste diferite situatii si rapoarte, tablouri de bord si KPI aferente resurselor umane
Asigura comunicarea interna (elaborarea comunicarilor interne, actualizarea panourilor de informare)
Acorda asistenta si consultanta tuturor angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane ale companie