Promtitudine, profesionalism, spirit de echipa si implicare;
Limba engleza - nivel mediu sau avansat;
Cunostinte in utilizarea si oferirea de suport tehnic pentru sisteme de operare Windows Client, Windows Server, Linux, precum si pachetul Microsoft Office;
Cunostinte in utilizarea echipamentelor de retea (switch-uri)
Constituie avantaj absolvirea unei facultati cu profil tehnic;
Cunostinte in utilizarea vmWare si vSphere contituie un avantaj.
Responsabilitati:
Acordarea de asistenta/suport tehnic utilizatorilor;
Rezolvarea incidentelor IT (Sistem Ticketing intern);
Instalarea, configurarea si upgradarea softurilor utilizate de companie;
Administrarea infrastructurii IT (calculatoare, laptopuri, imprimante, switch-uri, acces point-uri wireless, alte echipamente de calcul);
Managementul consumabilelor de imprimanta;
Crearea de utilizatori Active Directory si E-mail;
Administrarea sistemului de acces cu card;
Monitorizarea sistemului de supraveghere video;
Administrarea, monitorizarea si optimizarea serverelor interne pentru a corecta si preintampina eventualele situatii neprevazute;
Administrarea, monitorizarea si intretinerea sistemului de back-up;
Asigura dezvoltarea si extinderea retelei si a infrastructurii IT prin integrarea in sistem precum si configurarea echipamentelor noi;
Monitorizarea functionarii optime a infrastructurii IT asigurand astfel continuitatea desfasurarii activitatii fabricii.