Mobile menu
Profile

IT Help Desk Support

Poziții disponibile: O poziție
774
0
FULL-TIME
Producție & Tehnică
Cluj-Napoca
De'Longhi

Candidatul ideal:

  • Persoana cu inclinatii tehnice si pasionat de IT;
  • Promtitudine, profesionalism, spirit de echipa si implicare;
  • Limba engleza - nivel mediu sau avansat;
  • Cunostinte in utilizarea si oferirea de suport tehnic pentru sisteme de operare Windows Client, Windows Server, Linux, precum si pachetul Microsoft Office;
  • Cunostinte in utilizarea echipamentelor de retea (switch-uri)
  • Constituie avantaj absolvirea unei facultati cu profil tehnic;
  • Cunostinte in utilizarea vmWare si vSphere contituie un avantaj.


Responsabilitati:

  • Acordarea de asistenta/suport tehnic utilizatorilor;
  • Rezolvarea incidentelor IT (Sistem Ticketing intern);
  • Instalarea, configurarea si upgradarea softurilor utilizate de companie;
  • Administrarea infrastructurii IT (calculatoare, laptopuri, imprimante, switch-uri, acces point-uri wireless, alte echipamente de calcul);
  • Managementul consumabilelor de imprimanta;
  • Crearea de utilizatori Active Directory si E-mail;
  • Administrarea sistemului de acces cu card;
  • Monitorizarea sistemului de supraveghere video;
  • Administrarea, monitorizarea si optimizarea serverelor interne pentru a corecta si preintampina eventualele situatii neprevazute;
  • Administrarea, monitorizarea si intretinerea sistemului de back-up;
  • Asigura dezvoltarea si extinderea retelei si a infrastructurii IT prin integrarea in sistem precum si configurarea echipamentelor noi;
  • Monitorizarea functionarii optime a infrastructurii IT asigurand astfel continuitatea desfasurarii activitatii fabricii.
     

Beneficii:

  • Masa asigurata;
  • Tichete de masa;
  • Transportul asigurat;
  • Training-uri si programe de dezvoltare.


 

IT Help Desk Support
De'Longhi
  • Cluj-Napoca
  • Dej
  • Gherla
  • Florești
  • Apahida

Alte evenimente