Descrierea jobului
§ analiza cerințelor de business aferente sistemului de raportare și business intelligence
§ elaborarea documentelor de specificații funcționale, precum și actualizarea documentației funcționale existente
§ asigurarea suportului în testarea și validarea rezultatelor implementării în perioada de UAT
§ investigarea defectelor funcționale din perspectiva conformității cu cerințele de business agreate
§ suport echipelor de business, anticiparea și analiza nevoilor aferente domeniului de raportare
Candidatul ideal J
§ obligatoriu :) - experienta relevanta in domeniu de minim 3 ani
§ studii superioare finalizate cu profil economic
§ capacitate dе organizare, planificare
§ gandire analitica critica si obiectiva, atentie la detalii
§ capacitatea dе a lucra în mod eficient pe cont propriu și ca parte a unei echipe
§ cunostinte foarte bune dе operare PC (pachetul Office)
§ cunoasterea limbii engleze
Iti oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari banci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregatire si perfectionare si oportunitati de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri. Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă! J