Experiența de mai mult de 20 de ani pe piața romanească ne-a învățat că cel mai important este să ne cunoaștem clienții și să facem tot posibilul pentru a răspunde adecvat nevoilor lor. De aceea, acest principiu a devenit filosofia noastră de business.
Căutăm să înțelegem cât mai bine nevoile clienților noștri și să contribuim activ la succesul proiectelor lor. Tropeum a crescut datorită relațiilor de lungă durată pe care le-a stabilit cu fiecare client în parte.
Chiar și tehnologizarea firmei s-a facut dupa același principiu. De exemplu, atunci cănd nu am putut onora la cel mai inalt nivel solicitările unui client, am cumpărat noi echipamente, pentru ca pe viitor să putem răspunde cererilor așa cum se cuvine. Așa am ajuns ca astăzi să avem ateliere proprii, cu cele mai moderne tehnologii, care ne permit să realizăm imprimari sofisticate și elegante.
In general, succesul unei afaceri se masoara in bani (și sigur, banii sunt importanți). In plus, noi masurăm succesul afacerii prin durabilitatea relațiilor cu clienții și mulțumirea acestora.
Tocmai pentru că activăm intr-o piață caracterizată de instabilitate, cum este cea romaneasca, am ales valori precum încrederea, eficacitatea și inovația, ca fiind definitorii pentru brandul Tropeum.
Aceste valori nu ar insemna nimic daca ar rămane doar exprimate la nivel declarativ. Noi am ales să ni le asumăm, deschis și onest. Așa a apărut Contractul de Încredere, un angajament pe care Tropeum și-l asumă cu clientii săi. Ce ne asumăm prin acest contract: