Mobile menu
Profile

Specialist Call Center

Poziții disponibile: 2 poziții
672
1
FULL-TIME
Bănci & Finanțe & Asigurări
Chișinău
SEBO

Responsabilități:

                    Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților la telefon;

                    Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;

                    Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;

                    Alte responsabilități legate de deservirea clienților.

Cerințe:

                    Experiența în domeniul deservirei clienţilor constituie un avantaj;

                    Cunoașterea standartelor și principiilor de deservire a clienților;

                    Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;

                    Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;

                    Abilități avansate de comunicare în română, rusă, (limba engleză constituie un avantaj).

Aptitudini

                    Abilități înalte de comunicare persuasivă;

                    Abilități interpersonale;

                    Capacitate de gestionare eficientă a timpului de lucru;

                    Flexibilitate.

 

De ce SEBO?

                    Salariu atractiv și beneficii motivante;

                    Angajare oficială;

                    Bonusuri de performanță;

                    Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;

                    Traininguri și dezvoltare profesională.

Specialist Call Center
SEBO
  • Chisinau

Alte evenimente