Responsabilități:
• Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților la telefon;
• Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
• Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
• Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
• Experiența în domeniul deservirei clienţilor constituie un avantaj;
• Cunoașterea standartelor și principiilor de deservire a clienților;
• Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
• Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
• Abilități avansate de comunicare în română, rusă, (limba engleză constituie un avantaj).
Aptitudini
• Abilități înalte de comunicare persuasivă;
• Abilități interpersonale;
• Capacitate de gestionare eficientă a timpului de lucru;
• Flexibilitate.
De ce SEBO?
• Salariu atractiv și beneficii motivante;
• Angajare oficială;
• Bonusuri de performanță;
• Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
• Traininguri și dezvoltare profesională.