INGINER MENTENANȚĂ ȘI
PLANIFICARE
Poziția se află în cadrul Departamentului de Mentenanță al Fabricii de Placi Gips-Carton şi
este subordonată Managerului de Mentenanță.
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE
· gestionarea sistemului de mentenanță planificata (echipamente, piese și planificare ) în Mobility Work: introducere / actualizare piese de schimb, creare coduri noi pentru echipamente; monitorizare, plan și istoric pentru lucrări de mentenanță; pregătire stocuri piese de schimb ;
planifică strategia anuală și intocmește planul lucrărilor de mentenanță a liniei de fabricație, împreună cu Managerii de Fabrică și de Mentenanță și monitorizează implementarea lor;
-
asigură
comenzile pentru piese de schimb și materiale necesare echipamentelor, conform
procedurilor de reparații și achiziții;
·
organizează,
coordonează și participă la activitatea de mentenanță predictivă: inspecții zilnice
pe liniile de producție; monitorizarea periodică a vibrațiilor, a hărții de
lubrefiere, a temperaturilor; preîntampină problemele tehnice și propune soluții
preventive;
·
pregătește și
participă la lucrările de mentenanță și propune soluții tehnice;
·
angajează
lucrări cu firme terțe pentru lucrări de mentenanță;
·
gestionează
reparațiile echipamentelor inlocuite după sesiunile de mentenanță;
·
stabilește nevoile
de training si efectuează instruiri pe parte de mentenanță;
· colaborează cu departamentul de Imbunătățire Procese in vederea definirii soluțiilor tehnice care să asigure mentinerea
parametrilor de proces si calitate;
·
elaborează / actualizează documentația tehnică a echipamentelor;
· iși desfasoară activitatea conform metodologiilor de excelență operatională, World Class Manufacturing;
· va face parte din echipa de punere în funcțiune a noii linii de producție.
EDUCAȚIE ȘI EXPERIENȚĂ
· studii superioare tehnice în inginerie mecanică;
· experienţă în activitatea de mentenanţă de cel puțin 2
ani;
· cunoștințe minime de mentenanță a echipamentelor
(tehnologice, hidraulice, pneumatice, prelucrări mecanice, utilităti – gaz,
apa, aer comprimat);
· bună stăpânire a instrumentelor Office 365 (Excel,
PowerPoint, Outlook, dar și MS Teams și suita de instrumente specifice
colaborării online);
· cunostințe bune de limba engleza.
COMPETENȚE PRINCIPALE
· abilități de organizare, comunicare și planificare a
activităților;
· autonom, proactiv, cu inițiativă;
· cunoștințe despre sau deschidere pentru învățarea
metodologiilor de îmbunătățire continuă;
· cunoștințe despre sau deschidere pentru învățarea
programelor informatice specializate pentru mentenanță de tip CMMS;
· cunoștințele de lucru în Autocad, SolidWorks programe de gestiune mentenanţă (CMMS);
·
experienţă
în activitatea de planificare a mentenanței.
Trimite-ne candidatura ta sau recomandă pe cineva care corespunde profilului
la adresa de e-mail adriana.bobos@saint-gobain.com