La Renomia România, nu oferim doar un
loc de muncă, ci o oportunitate de business! Să devii asistent în brokeraj NU
implică o investiție financiară majoră. Căutăm asistenți în brokeraj entuziaști
care să răspundă cu zâmbetul pe buze cerințelor clienților și să le ofere
suport în alegerea celei mai potrivite soluții de asigurare. Activitatea de
asistent în brokeraj presupune vânzarea polițelor de asigurări, gestionarea
post vânzare a contractelor de asigurări, asistență în caz de daună, etc. În
vânzări, cheia succesului este să pui clientul pe primul plan.
Beneficii
- Lucrul
într-o echipă performantă alături de unul dintre cele mai stabile grupuri
financiare din lume.
- Îți punem
la dispoziție intrumente de lucru care îți oferă posibilitatea să
desfășori activitatea de oriunde și oricând.
- Oportunităţi
de carieră şi dezvoltare (trepte de carieră life care te va ajuta să îți
construiești propriul drum către succes și independență financiară).
- Recompensare
financiară direct legată de performanță.
- Poți să
evoluezi ca manager dacă îți dorești.
- Investim
permanent în pregătire profesională pentru a îndeplini cu succes
așteptările clienților noștri prin training continuu.
- Beneficii
non financiare (excursii, obiecte promoţionale, premii).
- Vei
participa împreună cu echipa la cursuri de vânzări, evenimente și
teambuilding-uri.
Sprijin
Majoritatea au început
part-time pentru că nu aveau portofoliu și pe
măsură ce portofoliul de clienți s-a
conturat și a crescut, au trecut, treptat, la a profesa full-time. Este foarte
important de menționat că flexibilitatea programului este unul din cele mai
mari avantaje pe care le ai ca asistent în brokeraj. Noi
te putem ajuta cu înscrierea și asista, dar și
ghida pe tot parcursul acestui proces și îți
punem la dispoziție cunoștințele noastre pentru orice nelămurire.
- Îți oferim
un bonus de bun venit care acoperă cheltuielile de acces la cursul în baza
căruia vei obține codul RAF (diploma care îți permite să practici această
meserie). Acest bonus se plătește după semnarea
contractului de mandat asistent în brokeraj cu Renomia.
- Vei avea
un mentor de la care să înveți în ritmul tău.
După
promovarea examenului de calificare profesională în
domeniul asigurărilor, vom stabili o dată de
la care vom organiza training-uri atât teoretice, cât și
practice la noi la sediu sub atenta coordonare a unui coleg de pe partea de vânzări
produse de asigurări, astfel încât să te învățăm
principalele lucruri ce țin de asigurări, să înveți
sistemele de operare și să poți începe să îți formezi un portofoliu de clienți sau
de ce nu chiar propria ta echipă de asistenți în
brokeraj.
Cerințe
Responsabilitățile vor include
activități din domeniul vânzărilor cum ar fi prospectarea, contactarea
clienților, vânzare și oferire suport post vânzare. Pentru a avea succes în
acest rol, este necesar să ai abilități de comunicare, să inspiri încredere și
să fii corect. Dacă comunici usor şi îţi face plăcere să cunoşti
oameni noi, ştii că pentru a avea succes este nevoie de disciplină şi
perseverenţă, atunci vei avea câştig pe măsura efortului tău.
- Studii medii/superioare;
- Îți place să comunici și poți face
să zâmbească inclusiv persoanele care nu au avut cea mai bună zi;
- Îți place
să faci lucrurile bine și ești atent(ă) la detalii;
- Îți place
să ai un impact pozitiv în viața oamenilor din jurul tău;
- Ești
punctual(ă) și îți respecți promisiunile;
- Îți place
ideea de digitalizare și ți-ai dezvoltat competențe în această direcție;
- Ești
organizat(ă) și știi să îți prioritizezi sarcinile;
- Ești la
curent cu evenimentele din orașul tău și profiți de orice oportunitate de
a cunoaște oameni noi atunci când se ivește ocazia;
- Vei
identifica potențiali clienți și vei analiza împreună cu ei nevoile de
protecție prin asigurare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei;
- Vei
propune clienților soluții de asigurare;
- Vei fi
vocea clienților în relația cu Renomia;
- Vei
completa baze de date și vei utiliza platfome digitale în activitatea
zilnică;
- Vei
participa la întâlniri de echipă, traininguri;
- Promovezi
serviciile şi produsele financiare;
- Îţi
informezi permanent clienţii despre toate noutăţile financiare care i-ar
putea interesa;
- Dezvolţi
permanent relaţia cu clienţii tăi.
Procesul nostru de
recrutare:
- Ne trimiţi
un CV pe adresa de e-mail: andreea.fliurche@renomia.ro
- Vei
participa la cel puțin 2 interviuri;
- Vei decide
împreună cu managerul direct și directorul de agenție dacă acest job este
cea mai bună oportunitate pentru tine.