Experiență profesională de cel puțin 2 ani pe o poziție similară;
Cunoștințe specifice de întreținere și reparații clădiri & comportament al clădirilor în timp și în caz de calamități;
Bune cunoștințe legislative legate de documentații, avize și aprobări necesare construcțiilor;
Cunoștințe legate de canalizări și instalații pluviale;
Cunoștințe minime de proiectare, schițe și desene hale industriale;
Limba engleză – nivel mediu;
Bune cunosțințe MS Office;
Bune abilităţi de comunicare, organizare şi planificare.
Responsabilitati:
Urmăreşte execuţia lucrărilor construcţiilor de clădiri;
Urmăreşte comportamentul în timp al clădirilor şi instalaţiilor aferente;
Urmărește și compara permanent conformitatea lucrării cu proiectul;
Asigură controlul calitativ al lucrărilor;
Oferă soluţii tehnice pentru execuţia diverselor lucrări de construcţii & amenajări;
Constată și urmăreşte punctele rămase deschise, asigurându-se că sunt remediate în termenul corespunzător recepţiilor construcţiilor & amenajărilor;
Oferă informații corecte şi în timp util cu privire la stadiul lucrărilor semnalând eventuale deviații / riscuri;
Menţine relaţiile cu furnizorii de utilităţi, firmele constructoare, cu autorităţile competente pentru obţinerea aprobărilor necesare;
Coordonează activitatea de întreținere, reparații clădiri, precum și cea de asigurare a curățeniei din interiorul halei de producție, a clădirii administrative, depozitelor și a perimetrului exterior al companiei;
Răspunde de obținerea avizelor și autorizațiilor PSI, Protecției Mediului, Gospodărirea Apelor pentru construcțiile noi.