Pentru a găsi joburile favorite și mai târziu vă rugăm să vă înregistrați aici.
Poziții disponibile: O poziție
43
0
FULL-TIME
Alimentară
Chisinau
Responsabilitățile rolului:
Implementează strategia de trade marketing pentru mărcile companiei pe fiecare canal de vânzare în funcție de specificul acestora
Dezvoltă și implementează calendarul de activități promoționale
Dezvoltă și urmărește bugetele de cheltuieli destinate activităților din Trade Marketing
Monitorizează nevoile și cerințele clienților la punctul de vânzare și implementează un sistem pentru satisfacerea acestora
Propune idei / planuri noi de modificare a structurii de mercantizare în funcție de zonă, concurență, cerințele clienților, tendințele pieței și particularități
Propune exploatarea spatiilor libere in functie de potentialul zonei
Analizează eficiența și impactul proiectelor și realizează raportări specifice
Instruiește și coordonează echipa de promoteri/consultanți
Participă la expoziții, târguri și alte evenimente
Colaborarea cu furnizorii, agenții și alți parteneri în vederea realizării obiectivelor postului
Educație și experiență:
Studii superioare
Experiență într-o poziție similară, preferabil în companii FMCG
Cunoașterea limbilor romănă, rusă și engleză
Cunostințe avansate operare PC
Spirit de echipă și relaționare
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală