• Cunostinte de Limba GERMANA sau Limba FRANCEZA- nivel avansat
• Cunostinte de Limba Engleza- nivel avansat
• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii
• Atitudine proactiva
• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare
• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor
• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj
• Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport
• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse
• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate
• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelor
OFERTA NOASTRA:
• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta
• Bonusuri fixe anuale
• Bonusuri de recomandare
• Asigurare medicala privata si preturi reduse pentru persoanele aflate in intretinerea angajatului
• Diverse discount-uri la sali de fitness si alte activitati recreative
• Diverse discount-uri la parteneri
• Sprijin la nasterea unui copil, sub forma unui bonus
• Acces la biblioteca online pentru cititorii pasionati
• Mediu de lucru multicultural si entuziast
• Posibilitati de dezvoltare profesionala