organizează
activitatea de SSM, PSI, SU, în conformitate cu prevederile legii și a standardelor
JABS;
întocmește
teme de instruire pentru SSM, PSI, SU și realizează pregătirea personalului
conform reglementărilor legale;
gestionează
procesul de autorizare/reautorizare a personalului și coordonează procesul de
autorizare/reautorizare a echipamentelor;
coordonează
activitatea de realizare/revizuire a evaluărilor de risc pentru angajați și contractori,
elaborează/revizuiește planurile de prevenire și protecție;
participă
la analiza evenimentelor de muncă ce au loc în interiorul fabricii și la întocmirea
documentelor de raportare către instituțiile abilitate;
monitorizează
implementarea măsurilor dispuse de autorități în cadrul vizitelor de control și
cercetărilor evenimentelor;
consolidează
și raportează datele privind activitatea SSM, PSI, SU;
menține/actualizează
documentația/procedurile legate de SSM, PSI, SU și relația cu contractorii;
coordonează
activitatea de securitate a companiei.
Experiență și competențe
diplomă de licențăîntr-un domeniu tehnic;
experiență de lucru într-o
unitate de producție;
bună stăpânire a instrumentelor Office 365 (Excel,
PowerPoint, Outlook);
stilul de lucru este orientat spre obiectiv și structurat, cu
atenție la detalii;
atitudine practică și proactivă în implementarea procedurilor
SSM și a proiectelor de îmbunătățire pe linie de SSM, PSI, SU, în zonele de
producție;
flexibilitate, proactivitate și mentalitate pozitivă.
Prezintă avantaj:
cunoștințe de limba engleză;
experiență în domeniul sănătății și securității în muncă, cu
expunere la mediul industrial;
certificare SSM (curs de 80 de ore);
certificare și/sau experiență în evaluarea
riscurilor;
cunostințe legislative în domeniul sănătății și securității în
muncă.
Beneficii
oportunitatea de a lucra într-un Grup internațional de
prestigiu din Europa;
veți face parte dintr-o echipă de profesioniști care se
mandrește cu produsele și serviciile oferite;