Responsabilități:
· Vei primi, distribui și expedia corespondența către clienții și departamentele din interiorul companiei, conform procedurilor;
· Vei răspunde la telefon și vei oferi informații, în funcție de situații;
· Vei primi reclamațiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților și chiriașilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în vederea soluționării;
· Vei coordona lucrările speciale de întreținere, anunțând chiriașii despre data la care acestea sunt programate.
Cerințe:
· Studii superioare finalizate;
· Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
· Operare MS Office (Word, Excel);
· Prezență fizică placută și discurs profesional;
· Capacitate de organizare și prioritizare;
· Inițiativă și atitudine pozitivă;
· Flexibilitate, discreție și loialitate.
Beneficii:
· Program de lucru în schimburi;
· Salariu fix + bonusuri și prime;
· Tichete de masă (30 lei/zi);
· Abonament servicii medicale private.