RESPONSABIL FINANCIAR - CONTROLLING PE PROIECT
Multinvest Grup îsi extinde serviciul financiar-controlling şi lansează o nouă provocare persoanelor, care au cunoștințe vaste în acest domeniu.
Noul nostru coleg va avea următoarele sarcini și responsabilități:
• Participare la lansare proiect si elaborare buget
• Controlul analizei de risc privind beneficiarii și furnizorii
• Pregătirea cash flow-ului pe baza GANTT, solicitarea aprobarii cash-flowului
• Urmărirea evoluției proiectului din punct de vedere financiar, conform bugetului alocat pe proiect
• Urmărirea producției în curs, face demersuri pentru obținerea raportului de la producție cu privire la valoarea decontărilor către subcontractanți pentru care nu avem corespondență în venituri conform situațiilor de lucrări aprobate de către clienți
• Verificarea și urmărirea în detaliu al clauzelor contractelor, în special cele referitoare la termene de încasări și plăți, avansuri, garanții, asigurări, cheltuieli conexe (control financiar-contracte). Controlul financiar al contractelor
• Urmărirea aprobării situațiilor de lucrări/plata de către clienți și emite facturile conform condițiilor contractuale
• Verificarea existenței documentelor justificative anexe la facturile de furnizori (comenzi/contracte, situații de lucrări/pv de predare primire, certificat de realizare/recepție) semnate de către responsabilii de proiect, verificarea înregistrării corecte a recepțiilor pe proiect și linii bugetare în ERP
• Statistici lunare conform procedurilor interne - Tabel controlling, raport de interpretare a rezultatelor (realizat/preconizat)
• Situația bugetului (venituri/cheltuieli, încasări/plăți, avansuri, garanții) proiectelor la zi
• Verificarea situațiilor finale (decont final) ale furnizorilor dpdv financiar
• Urmărirea situației reținerilor garanțiale (clientii, furnizori) și tinerea evidenței acestora
• Realizarea evaluarea/închiderea proiectului dpdv financiar
Pentru a rezolva sarcinile rapid și eficient, trebuie să dețineți următoarele cunoștințe și abilități:
• Studii superioare economice
• Cunoașterea foarte bună a legislației în vigoare
• Experiență pe un post similar (minim 2 ani) constituie un avantaj
• Cunoștințe avansate de operare în programul ERP și SAGA constituie un avantaj
• Capacitate de analiză și sinteză, gândire logică
• Personalitate dinamică, bine organizată
• Abilitați de comunicare, planificare, corectitudine şi seriozitate