Studii
superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență sau
echivalentă;
Experiență
în domeniu de minim 3 ani constituie avantaj;
Cunoștințe
solide privind legislația în vigoare, contabilitate finaciară și de gestiune,
operare calculator Windows, MS Office (Excel); Internet Explorer;
Gândire
analitică, atenție la detalii, capacitate de analiză logică și numerică,
aptitudini de organizare, planificare;
Constituie
avantaj cunoașterea unui sistem ERP;
Capacitatea
de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în
activitatea zilnică;
Capacitatea
de a prelucra, interpreta și valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai
bune decizii sau pentru realizarea de rapoarte complexe;
Acuratețea,
rapiditatea, orietare spre rezultate, tenacitate, atenție distributivă,
inițiativă.
Responsabilități
Înregistrează
documentele justificative, verifică corectitudinea și aprobarea acestora și
efectuează înregistrările contabile, conform legislației în vigoare (facturi,
deconturi, extrase de cont, registre de casă etc.);
Administrează
situația la zi a clienților și furnizorilor societății;
Acordă
suport pentru întocmirea declarațiilor fiscale și a altor raportări periodice;
Participă
la întocmirea lucrărilor specifice de închidere lunară, semestrială sau anuală;
Participă
la întocmirea diferitelor raportări solicitate de managementul societății;
Îndeplinește
alte atribuții la solicitarea Directorului Economic.
Beneficii
Pachet
salarial atractiv (salariu, tichete de masă, asigurare de sănătate);
Formare
profesională;
Posibilitatea
de a lucra într-o echipă dinamică și stabilă;
Despre
Companie
Clientul nostru deține o experiență de peste 20 de ani în administrarea
sistemelor de manipulare a deșeurilor.