și pasiune) ți se potrivesc,
analizează profilul candidatului și cerințele postului:
Profilul candidatului & competențe:
Licență
în management sau finanțe, opțional masterat |
Experiență
de cel puțin 5 ani de management în vânzări sau marketing din domeniul
farmaceutic |
Experiență
semnificativă cu succes în managementul
comercial, negociere, managementul vânzărilor, trade
marketing și promovare medicală |
Înțelegerea
aspectelor comerciale ale afacerii, accesul pe piața farmaceutică, stabilirea
prețurilor produselor, mediile de reglementare pentru fiecare grupă de
produse |
Capacitatea
de a valorifica potențialul pieței, mediu concurenței și a forțelor
economice și de a le traduce în strategii clare pe termen scurt, mediu și
lung |
Succes
demonstrat în următoarele domenii cheie: |
-
Identificarea
oportunităților de creștere pentru un anumit produs, brand și motivarea
unei organizații pentru a capta valoare |
-
Formularea și
implementarea unor strategii eficiente comerciale, respectiv de
promovare medicală |
-
Lucrul eficient cu
echipe multifuncționale |
-
Dezvoltarea unor cazuri
de afaceri pentru a recomanda și raționaliza investițiile și alte acțiuni
strategice |
Experiență
în companie de dimensiune mijlocie sau mare este de preferat |
Cunoașterea
fluentă a limbii engleze (scris și vorbit) |
Competențe
digitale avansate - PC (Word, Outlook, Excel, Powerpoint) și CRM Project
Management și General Business Overview |
Cerințele postului:
Dezvoltă
strategii și planuri de extindere a distribuției numerice/ portofoliului de
client și răspunde de implementarea acestora |
Dezvoltă
strategia comercială a companiei și răspunde de implementarea acesteia |
Coordonează
activitatea de promovare medicală |
Coordonează
partea de trade-marketing |
Coordonează dezvoltarea
și execuția planurilor comerciale (politica comercială, plan
de vânzări, plan de trade marketing, target, programe și tactici
de vânzare) |
Creează
și coordonează implementarea planurilor de promovare a produselor la vânzare,
precum și promovare medicală |
Răspunde
de încadrarea în bugetele specifice departamentului de vânzări |
Răspunde
de estimările de vânzări de produse transmise către partea de producție |
Asigură că planurile
sunt bine elaborate, implementate și monitorizate între
departamentul de vânzări, marketing și producție Monitorizează
acțiunile de vânzări, marketing, planificare și controlare de buget |
Trimite-ne CV-ul tău la adresa: resurseumane@bioeel.ro până în data de 31.05.2022.
Oferim stabilitate, grijă pentru angajat dar și multe
alte beneficii suplimentare (bonusuri lunare/ trimestriale, tichete de masă,
cotizații în asociații profesionale, prime aniversare, bonus pentru
recomandare, zile suplimentare de concediu de odihnă, asigurare, etc.)
Te așteptăm cu drag alături de noi să continuăm povestea
Bioeel: de 30 de ani în România, sănătate prin responsabilitate!