și pasiune) ți se potrivesc,
analizează profilul candidatului și cerințele postului: 
Profilul candidatului & competențe:
| Licență
  în management sau finanțe, opțional masterat | 
| Experiență
  de cel puțin 5 ani de management în vânzări sau marketing din domeniul
  farmaceutic | 
| Experiență
  semnificativă cu succes în managementul
  comercial, negociere, managementul vânzărilor, trade
  marketing și promovare medicală | 
| Înțelegerea
  aspectelor comerciale ale afacerii, accesul pe piața farmaceutică, stabilirea
  prețurilor produselor, mediile de reglementare pentru fiecare grupă de
  produse | 
| Capacitatea
  de a valorifica potențialul pieței, mediu concurenței și a forțelor
  economice și de a le traduce în strategii clare pe termen scurt, mediu și
  lung | 
| Succes
  demonstrat în următoarele domenii cheie: | 
| -       
  Identificarea
  oportunităților de creștere pentru un anumit produs, brand și motivarea
  unei organizații pentru a capta valoare | 
| -       
  Formularea și
  implementarea unor strategii eficiente comerciale, respectiv de
  promovare medicală | 
| -       
  Lucrul eficient cu
  echipe multifuncționale | 
| -       
  Dezvoltarea unor cazuri
  de afaceri pentru a recomanda și raționaliza investițiile și alte acțiuni
  strategice | 
| Experiență
  în companie de dimensiune mijlocie sau mare este de preferat | 
| Cunoașterea
  fluentă a limbii engleze (scris și vorbit) | 
| Competențe
  digitale avansate - PC (Word, Outlook, Excel, Powerpoint) și CRM Project
  Management și General Business Overview | 
Cerințele postului:
| Dezvoltă
  strategii și planuri de extindere a distribuției numerice/ portofoliului de
  client și răspunde de implementarea acestora | 
| Dezvoltă
  strategia comercială a companiei și răspunde de implementarea acesteia | 
| Coordonează
  activitatea de promovare medicală | 
| Coordonează
  partea de trade-marketing | 
| Coordonează dezvoltarea
  și execuția planurilor comerciale (politica comercială, plan
  de vânzări, plan de trade marketing, target, programe și tactici
  de vânzare) | 
| Creează
  și coordonează implementarea planurilor de promovare a produselor la vânzare,
  precum și promovare medicală | 
| Răspunde
  de încadrarea în bugetele specifice departamentului de vânzări | 
| Răspunde
  de estimările de vânzări de produse transmise către partea de producție | 
| Asigură că planurile
  sunt bine elaborate, implementate și monitorizate între
  departamentul de vânzări, marketing și producție  Monitorizează
  acțiunile de vânzări, marketing, planificare și controlare de buget | 
Trimite-ne CV-ul tău la adresa: resurseumane@bioeel.ro până în data de 31.05.2022. 
Oferim stabilitate, grijă pentru angajat dar și multe
alte beneficii suplimentare (bonusuri lunare/ trimestriale, tichete de masă,
cotizații în asociații profesionale, prime aniversare, bonus pentru
recomandare, zile suplimentare de concediu de odihnă, asigurare, etc.) 
Te așteptăm cu drag alături de noi să continuăm povestea
Bioeel: de 30 de ani în România, sănătate prin responsabilitate!