Mobile menu
Profile

Expert consultant în cadrul Grupului gestiunea numerarului, Direcția operațiuni cu numerar

Poziții disponibile: O poziție
62
0
FULL-TIME
Bănci & Finanțe & Asigurări
Chisinau
Banca Naţională a Moldovei

Scopul general al postului activității direcției:

  • Asigurarea unui mediu eficient și legal de realizare a activității de planificare, elaborare și executare a Planului anual de achiziții al DON, realizarea atribuțiilor sale în domeniul achizițiilor publice, gestiuniiriscurilor operaționale pe procesele secției, implementării planului strategic prin participare în proiecte.

 

Cerințe minime:

  • Studii superioare în domeniul economic-financiar sau management.
  • Experiență de muncă în domeniul economic, bancar sau achiziții publice de minimum 3 ani.
  • Cunoștințe de bază ce țin de legislația în domeniul bancar, în special a cadrului normativ privind operațiunile cu numerar, precum și în domeniul achizițiilor publice.
  • Experiență în elaborarea și expertiza actelor normative interne.
  • Cunoștințe de operare a programelor computerizate:  Word, Excel, Power Point. Cunoștințe de navigare și căutare a informației în rețeaua internet.
  • Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române la nivel avansat.

Competențe comportamentale:

  • Integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitate de analiză și sinteză, promptitudine și eficiență în efectuarea lucrărilor, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;

Abilități și atitudini:

  • Organizatorice, de planificare, gândire analitică; putere de convingere capacitate de a expune clar și concis, scris și verbal: constatările, concluziile și recomandările (fixarea exactă și calitativă a informației), capacitate de sinteză.

Cerinţe suplimentare ce vor constitui un avantaj:

  • Cunoștințe și abilități de realizare a proiectelor.
  • Cunoașterea limbii engleze cel puțin A2 - Nivelul elementar (Cuvinte cheie: descrieri, conversații de bază).
  • Cunoașterea legislației naționale și a actelor normative în vigoare ale BNM ce țin de domeniul operațiunilor cu numerar.
  • Abilități avansate de creare a prezentărilor grafice asistate de calculator (de ex. PowerPoint, Excel).

 

Principalele atribuții:

  • Participarea în procesul de elaborare, coordonare și aprobare a Planului provizoriu de achiziții/Planului anual de achiziții, Devizului de cheltuieli și alocațiilor pentru investiții ale BNM și organizarea procedurilor de achiziții publice pe aria de activitate a Secției.
  • Identificarea și gestionarea riscurilor operaționale specifice activității Secției. Evaluarea și raportarea anuală a riscurilor operaționale aferente proceselor de activitate.
  • Participare activă la dezvoltarea cadrului normativ și metodologic aferent proceselor de activitate ale direcției/secției, conform metodologiilor internaționale și bunelor practici în domeniu.
  • Organizarea și participarea în cadrul procesului de inventariere a numerarului şi a altor valori din cadrul compartimentului casierie.
  • Participarea la elaborarea şi analiza documentelor, scrisorilor, notelor ce țin de activitatea Secției.
  • Identificarea și gestiunea (prin planificare, solicitare, monitorizare și evaluare a rezultatelor) misiunilor de asistență tehnică externă pe aria de activitate a secției.
  • Participarea la elaborarea şi realizarea acţiunilor privind adaptarea şi dezvoltarea sistemului informaţional de gestiune și evidenţă a numerarului și a altor valori în cadrul secției.
  • Elaborarea și analiza altor date ce țin de activitatea direcției/secției.
  • Alte activități aferente derulării operațiunilor cu numerar.

 

Beneficiile oferite de BNM:

  • Experiență profesională într-o bancă centrală
  • Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
  • Mediu de muncă modern și prietenos
  • Flexibilitate în programul de muncă
  • Pachet salarial competitiv
  • Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

 

Termen-limită:

  • 7 octombrie 2024.

 

Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158, 022 822143 sau 022- 822-245.

Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

 

Recomandăm insistent să consultați bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.

Bibliografie recomandată:

  • Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr.548-XIII din 21.07.1995;
  • Legea privind activitatea băncilor nr.202 din 06.10.2017;
  • Legea privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015;
  • Regulamentul cu privire la operațiunile cu numerar în băncile din Republica Moldova.
  • Planul strategic al Băncii Naționale a Moldovei „BNM - 2025”.
Expert consultant în cadrul Grupului gestiunea numerarului, Direcția operațiuni cu numerar
Banca Naţională a Moldovei
  • Chișinău

Alte evenimente