Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30-17:30).
Responsabilități principale:
Asigură setarea în SIB facilitățile de credit și anume – eliberarea creditelor, rambursarea (anticipată, totală), restructurarea, etc.;
Asigura verificarea dosarelor de credit, corespunderea acestora cu normele interne și în ceea ce privește securitatea, calitatea, conformitatea, imparțialitatea și estimarea riscurilor operaționale;
Asigură supravegherea zilnica a operațiunilor efectuate si raportarea activităților;
Cerințe:
Cunoașterea legislației financiar – bancare, în special domeniul creditării;
Cunoașterea produselor bancare;
Experiență în domeniul bancar, în domeniul creditării va fi un avantaj;
Studii superioare cu profil economic;
Responsabilitate, obiectivitate și imparțialitate;
Păstrarea confidențialității informației;
Cunoașterea la nivel avansat: MS Office, sisteme și aplicații informatice specifice bancare;
Cunoașterea limbii române și ruse.
Aplică CV-ul aici!
Analist operațional, Secția Angajamente Retail, Centru de Procesare Servicii Clienți