Atribuții de bază:
- Gestionează și controlează zilnic stocurile;
- Crează comenzi pentru fiecare poziție la materia primă și semifabricate;
- Actualizează comenzi pentru fiecare poziție la materia primă și semifabricate;
- Procesează comenzile de la client;
- Efectuează modificările planificării producției în dependență de variația comenzilor;
- Asigură ca comenzile sa fie produse în timp și să fie de o calitate bună;
- Pregătește analizele și rapoartele cerute de superiori.
Cerințe:
- Studii superioare;
- Cunoștințe de bază ale limbii engleze;
- Cunoștințe MS Office;
- Abilităţi de comunicare, planificare, leadership, organizare şi control al activitaţii, de luare a deciziilor și iniţiativă.
CV-urile pot fi expediate la adresa de email: angajare@sebn.com
Detalii la numerele de telefon: 0 235 80 777; 0621 63 777.
Adresa: or. Orhei, str. Unirii 57/2.