Mobile menu
Profile

Managed Service Center (MSC) Coordinator

Poziții disponibile: O poziție
604
0
FULL-TIME
IT & Software
Cluj-Napoca
Global Convergence

Candidatul ideal

Căutăm un coleg/ă care să se alăture departamentului nostru de MSC (Managed Service Center).

Aplică pentru acest job dacă:

- cunoști limba engleză la nivel avansat scris și citit
- cunoști limba portugheză - avansat scris și citit.


- este un plus dacă ai mai lucrat 1-2 ani în Customer Service sau cu un sistem de ticketing.
- este un plus dacă ai mai lucrat cu echipe de ingineri sau ai studii în domeniu.
- ești o persoană organizată, atentă la detalii, proactivă, auto-motivată, cu o gândire tehnică.
- diplomele de competențe lingvistice pentru engleză, portugheză, (optional - spaniolă) sunt un criteriu de departajare.

- este important să poți adera la un program de lucru full-time, flexibil, în ture.

Ce oferim:
- contract de muncă pe perioadă nedeterminată.
- tichete de masă, abonament medical, decontarea unei linii de transport în comun sau abonament de parcare, plus alte extra beneficii.
- salariu competitiv pentru domeniu.
- mediu de lucru liniștit.
- expunere la mediu internațional.

La ce ne uităm:
- în primul rând la competențele lingvistice pe care le vom testa atât telefonic cât și în cadrul interviului.
- la atitudinea ta față de job.
- la studii și experiență.

Descrierea jobului

- Oferim suport 24/7 în sistem de ticketing pentru un singur client cu toate locațiile sale din America Latina și Asia-Pacific.
- Coordonatorii MSC au responsabilitate totală în tot procesul de tratare a tichetelor: gestionarea relației cu clientul, cu partenerii locali, furnizorii de servicii, etc.
- Comunicarea se realizează fie în limba engleză sau în limba maternă a terților, unde este necesar (portugheză, spaniolă) – telefonic, prin email sau Skype for Business.
Discutăm în detaliu task-urile în cadrul interviului.

Managed Service Center (MSC) Coordinator
Global Convergence
  • Cluj-Napoca

Alte evenimente