Este
responsabil de satisfacţia clienţilor prin optimizarea performanţelor
în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite la Case, Informații
Clienţi, Case Materiale Construcţii, Retur Marfă;
Optimizează
trecerea clienţilor la casă şi garantează că procedurile legate de
încasarea banilor şi de gestionarea seifului sunt respectate;
Asistă
şi ghidează Consilierii de pe linia caselor si de la Punctul Informaţii
(formare, informare/comunicare, motivare/animare);
Utilizându-şi competenţele, are un rol exemplar, facilitând iniţiativele şi reuşitele echipei Serviciu Clienţi;
Asigură
un rol polivalent în raport cu responsabilităţile celorlalţi membri ai
echipei departamentului, şi poate să desfăşoare mai multe funcţii din
acelaşi sector (recepţie, finanţare, seif, retur produse);
Împărtăşeşte cunoştinţele colegilor din departament, ajutându-i să înţeleagă meseria cât şi specificul companiei;
Este
responsabil de funcţionarea corectă a serviciului, o trecere rapidă la
case, precum şi de siguranţa încasării (pierderile de stoc
neidentificate („demarque”), operaţiuni monetare şi contabile, litigii
la casă, absenţă personal, pană informatică).
Cerinte:
Capacitate de comunicare, coordonare şi lucru în echipă;