Principalele sarcini și responsabilități ale postului sunt:
- selectează și transferă informațiile vitale pentru Director Achiziții, provenite de la furnizori, colaboratori, și alte persoane angajate în firmă;
- stabilește detaliile și pregătește materialele/informațiile necesare pentru întâlniri de afaceri, delegații, ședinte în cadrul firmei;
-participă la negocieri preliminare cu potențiali furnizori și negociază condițiile comerciale cu aceștia în acord cu criteriile stabilite de Director Achiziții;
- oferă suport în analiza informațiilor și situațiilor pentru a facilita procesul deciziilor manageriale;
- întocmește notificări și rapoarte solicitate de către Director Achiziții;
- întocmește protocoale și transmite decizii în urma ședințelor interne ale departamentului achiziții către persoanele implicate;
- întocmește comenzile uzuale către furnizori, în baza unui program predefinit și le transmite spre validare către Director Achiziții;
- urmărește procesul de materializare al comenzilor din momentul lansării lor către furnizori și până în momentul recepției în cadrul depozitului Euro Narcis cu raportarea promptă către Director Achiziții a tuturor abaterilor de la plan/situațiilor neprevăzute;
-urmărește evoluția vânzărilor /rotația de stoc cu sesizarea abaterilor de la planul prognozat și propune rectificări în planul de aprovizionare către Director Achiziții analizând situația particulară a fiecărui furnizor în parte;
-urmărește rotația de stoc în depozitele regionale și propune soluții de optimizare/adaptare a profilului de stoc pentru fiecare depozit regional în parte.
Beneficii oferite :
-Instruire specifică postului
-Posibilitate de promovare
-Condiții și mediu de lucru plăcut
-Transport asigurat .