Administrează şi dezvoltă portofoliul de clienţi;
Prospectează în permanenţă piaţa în vederea identificării de noi clienţi şi a creşterii cotei de piaţă a produselor;
Prezintă, promovează şi vinde produsele în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
Urmăreşte realizarea planului de vanzări lunar şi anual;
Urmărește încadrarea în bugetul alocat;
Întocmeşte rapoartele și documentele necesare desfășurării activității departamentului în condiții optime;
Stabileşte şi participă la întâlniri /negocieri cu clienţii;
Întocmeşte documentaţia premergătoare întâlnirilor;
Urmăreşte încasarea sumelor datorate de către clienţi;
Participă activ la ședintele interne;
Beneficii:
- salariu atractiv și comision din realizări;
- apartenența la o echipă de profesioniști;
- posibilitate de dezvoltare personală și profesională;
- mașină, smartphone, tabletă, laptop de serviciu;
- instruire pe post referitoare la produse și servicii, politicile de lucru interne, etc.