Cerinte
Studii medii / superioare
Cunoasterea Lb. Engleze – nivel conversational
Experiența in suport hardware, software si networking
Abilitati foarte bune de comunicare, relaționare si asimilare rapida a informatiilor noi
Persoana dinamica, cu inițiativa, gândire pozitiva si orientata către client si rezultat
Simt analitic si implicare in identificarea si rezolvarea eficienta a problemelor in cel mai scurt timp
Capacitate de adaptare rapida la situatii si solicitari noi, precum si de munca in echipa
Descrierea jobului
Configurarea software si hardware a echipamentelor IT&C (computere, imprimante, echipamente de rețea, servere, echipamente de comunicații fixe sau mobile)
Monitorizează si asigura funcționarea la parametri optimi a echipamentelor si serviciilor IT&C
Răspunde de efectuarea activităților de suport tehnic și mentenanță pe domeniul IT&C
Oferă suport - Helpdesk angajaților companiei
Beneficii:
Pachet salarial competitiv
Tichete de masă
Tichete cadou pentru diferite ocazii
Asigurare de sanatate, viata si de accidente
Ajutoare sociale (deces, naşterea copilului)
Zile de concediu în plus, conform vechimii în muncă
Cursuri de calificare şi instruire la locul de munca
Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie multinationala
Transport asigurat pe ruta Tg-Mures-Reghin si retur sau pentru rutele existente