Alatura-te echipei de: BACKOFFICE
Hai sa faci parte din cele mai noi proiecte din cadrul departamentului de backoffice - inregistrare, gestionare si monitorizare plati, documente, creare de rapoarte si statistici pentru clientii companiei. Toate aceste activitati se desfasoara intr-un mediu placut, ai parte de o echipa motivata si de oportunitati in ceea ce priveste cresterea profesionala.
Cerinte:
- cunostinte medii de limba italiana (citit, scris, vorbit)
- bune cunostinte de utilizare a calculatorului si a pachetului Microsoft Office
- capacitate de concentrare si orientare spre atingerea obiectivelor zilnice, saptamanale si lunare
- atentie la detalii / atentie distributiva
- experienta in munca de backoffice sau in sectorul administrativ-contabil poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie
Oferim:
- training gratuit si formare continua la locul de munca
- contract pe perioada nedeterminata
- orar flexibil (pe ture), part-time sau full-time
- oferta economica atractiva (salariu fix + tichete de masa + bonusuri pentru rezultate)
- asigurare medicala privata, decontare transport si cresterea salariului in functie de vechime
- teambuilding si petreceri anuale
Te-ai regasit in descriere?
Atunci asteptam candidatura ta!
Ne poti suna pentru informatii: 0364/410621 - Cluj-Napoca