Mobile menu
Profile

Responsabil Relatii Clienti (Call Center)ed

Poziții disponibile: 6 poziții
725
1
FULL-TIME
Bănci & Finanțe & Asigurări
Cluj-Napoca
Banca Transilvania

Mai mult decât o echipă,#peopleofBTînseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.

Provocarea pe care ți-o lansăm este un post deResponsabil Relații Clienți, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat
?
Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:


Căutăm cu mare interes:

  • persoană deschisă, sociabilă, comunicativă;

 

  • mereu caracterizată de perseverență, empatie și orientare spre rezultate;

 

  • persoană care își propune să lucreze într-un domeniu provocator, însoțit de posibilitatea dе a acumula noi informatii;


Îți sună cunoscut? Ei bineeee, lista continuă:


Ne-ar plăcea să dea dovadă de:

  • spirit dе echipă;

 

  • bună relaționare și gestionare a conflictelor;

 

  • experiență în activități dе Call Center sau în instituții financiar-bancare prezintă un avantaj

O zi de muncă s-ar caracteriza prin următoarele:

  • preluarea аpelurilor primitе dе la clienți și аcționarea în concordanță cu solicitările аcestora;

 

  • deservirea cu promptitudine si profеsionalism a fiecărui client sau potеnțiаl client;

 

  • monitorizarea tranzacțiilor cu carduri și administrarea relației cu clienții atât la telefon, cât și pe e-mail;

 

  • blocarea / deblocarea instrumentelor de plată conform responsabilităților;

 

  • asigurarea de suport telefonic în ceea ce privește produsele de credit deținute de clienți ai băncii, comunicându-le informațiile specifice produsului deținut (valoare rată credit, dată expirare credit, etc);

 

  • colectarea feedback-ului clienților pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite;


Pretty nice, nu?

Dacă mai ești și genul de persoană care își dorește să stabilească un echilibru ferm între timp liber dedicat celor dragi și timp petrecut la locul de muncă, dorim să te anunțăm că acest loc de muncă presupune lucrul în ture. Astfel, nu ratezi niciun moment important.

Altfel…
suntem o companie care isi doreste ca ideile sa fie valorificate, iar visele implinite, sustinand oamenii care au curajul sa faca lucrurile diferit.
Acum 27 de ani a inceput povestea BT cu o echipa formata din 13 persoane si o sucursala. Azi, suntem Locul 1 in topul bancilor din Romania, cu peste 3 milioane de clienti si 9000 de colegi in echipa. Am invatat de-a lungul anilor ca pentru a aduce ideile mai aproape de realitate, este esential sa ne reinventam continuu.

Misiunea noastra este sa oferim experiente pozitive oriunde si oricand.
Bankingul merge mai bine cu zamBT.

Publicatia “The Banker”, conform “Top 1000 World Bank”, arata ca Banca Transilvania este singura institutie financiar-bancara din Romania clasata in primele 500 banci la nivel mondial, iar in Regiunea Europei Centrale si de Est, se situeaza in primele 15 locuri. In anul 2020, Banca Transilvania a fost certificata ca “Best Place to Work”, aspect care recunoaste cultura organizationala, oportunitatile de dezvoltare profesionala, satisfactia si experienta oamenilor in cadrul companiei.

 

Responsabil Relatii Clienti (Call Center)ed
Banca Transilvania
  • Cluj-Napoca
  • Târgu Mureș

Alte evenimente