În acest rol, vei fi responsabil de partea administrativă a domeniului Resurse Umane pentru un client francez.
În calitate HR Officer principalele tale misiuni vor fi:
- Să realizezi contracte individuale de muncă și acte adiționale ale angajaților francezi;
- Să centralizezi și arhivezi contractele individuale de muncă întocmite;
- Să acorzi sprijin și suport prin mail / telefon (la necesitate) responsabililor din Franța;
Noi suntem o echipă plină de oameni meticuloși, implicați, dar mai presus de toate suntem o echipă unită. Iată de ce ne-ar plăcea:
- Să cunoaști limba franceză la nivel mediu (minimum B1-B2);
- Să ai cunoștinte PC/ Microsoft Office (Excel nivel mediu - constituie un avantaj);
- Să fii o persoană atentă la detalii, riguroasă, cu excelente capacități de organizare și prioritizare taskuri;
Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Șansa de a învăța ABC-ul Resurselor Umane de la o echipă de profesioniști;
- Training international specific activității desfășurate;
- Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
E-mail:
vdumbrava@veoworldwide.com