Căutam un Controlling Team Leader pentru echipa noastră din Chișinău
Ne-ar plăcea să ai:
- Studii superioare;
- Experiență anterioară în domeniul economic/controlling – peste 3 ani;
- Ai experiență în managementul de personal de minim 3 ani;
- Competente tehnice: Microsoft Office (Excel - avansat, Word, Power Point), SAP, Cognos, etc;
- Cunoștințe de limba franceză (minim B2); limba engleză – (minim B1);
- O fire proactiva, riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză.
Descrierea jobului:
- Oferă asistență, sprijin și coaching cu privire la toate problemele aparute in echipa și se asigură că membrii echipei își ating potențialul maxim;
- Gestionează realizarea obiectivelor lunare ale echipei pe care o coordoneaza;
- Colaborează cu managerul de departament pe activitățile specifice echipei;
- Gestioneaza propriul portofoliu de analize si rapoarte;
- Monitorizeaza indicatorii de audit si comunica un raport de alerta sintetic clientului, cu toate anomaliile depistate;
- Elaboreaza rapoarte saptamanale si lunare pentru a urmari evolutia diferitor indicatori de audit si le furnizeaza clientului;
- Coordoneaza si mediaza sedinte/intalniri ale echipei, informeaza si prezinta membrilor echipei cele mai bune practici in activitate și faciliteaza constant realizarea obiectivelor;
- Realizează periodic sau la cerere rapoarte de activitate (săptămânale, lunare, trimestriale, anuale);
Garanteaza calitatea rapoartelor transmise de echipa.
Beneficii:
-Training inițial specific activității desfășurate,
- Pachet care include beneficii financiare și non-financiare,
- Oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, într-o companie internațională cu sedii în 7 țări.
E-mail: vdumbrava@veoworldwide.com