Căutăm o persoană responsabilă și organizată pentru a se alătura echipei noastre din Chișinău într-un proiect cu expunere internațională.
În calitate de Asistent administrativ Flux principalele tale misiuni vor fi:
- Gestionarea necesarului săptămânal de marfă de transmis de pe platformă către reteaua comerciala.
- Urmărirea stocurilor și analiza statistică a vanzărilor, cu scopul de a iniția reaprovizionarea magazinelor;
- Realizarea, actualizarea și controlul rapoartelor logistice specifice (loturi voluminoase, produse cu termen de valabilitate scurt, recepție marfă etc);
- Respectarea corectitudinii datelor și termenelor de livrare;
- Relaționarea cu departamentul de marketing și personalul platformelor logistice.
Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
- Cunoașterea limbii franceze (nivel minim B2)
- Cunoștințe pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel);
- Cunoștințe SAP (reprezintă un avantaj);
- Rigurozitate, spirit analitic și atenție la detalii, o bună capacitate de organizare.
Și pentru că apreciem implicarea oferim :
- Formare la nivelul companiei;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Pachet salarial și mediu de lucru atractive.