Mobile menu
Profile

Operations Planner

Poziții disponibile: 4 poziții
191
0
FULL-TIME
Logistică & Transport
Iași
TRANSGOR LOGISTIK

          Dacă ești o fire dinamică și proactivă, cu bune abilități de comunicare, convingere și negociere, capacitate de lucru în echipă și cunoștințe despre piețele de transport intern și internațional, te vrem în echipa noastră!

         Te așteptăm cu drag să ocupi postul de Operations Planner / Expeditor International în cadrul birourilor TRANSGOR LOGISTIK din Iasi – Brasov – Bucuresti – Cluj-Napoca , unde te vei alătura unei echipe cu experiență în expediții interne și internaționale, servicii de depozitare și transport rutier, aerian și maritim la nivel internațional!

      Ești candidatul ideal dacă:

  •         ai cunoștinte avansate de limba engleză / germană / maghiară;
  •        ai experiență în vânzări în sfera serviciilor;
  •     ai experiență în dezvoltarea relațiilor cu clienții /partenerii comerciali, prin corespondență e-mail si abordare telefonică eficientă;
  •     esti operativ/ă si dornic/ă să-ți atingi obiectivele stabilite;
  •     ai capacitatea de a-ți gestiona eficient  timpul și task-urile zilnice;
  •     nu te sperie gestionarea situațiilor neprevăzute;
  •     ai cunoștințe de Microsoft Office - nivel mediu/avansat.
 
Care vor fi, pe scurt, responsabilitățile tale:

 

  •          prospectarea pieței în vederea îmbunatățirii continue a bazei noastre de date (clienți/parteneri);
  •          negocierea și contractarea serviciilor de transport intern și internațional de mărfuri;
  •          întreținerea unor relații pozitive și reciproc avantajoase cu clienții, respectiv cu transportatorii noștri;
  •          gestionarea și soluționarea eventualelor probleme de transport ce pot apărea;
  •          introducerea și procesarea comenzilor de transport în sistemul informatic;
 Ce beneficii îți oferim: 

  • pachet salarial motivant ce include și bonuri de masa și abonament medical anual la o clinică privată;
  • creșterea progresivă a veniturilor lunare, în funcție de nivelul rezultatelor obținute;
  • sistem hibrid de lucru ( 2 săptămâni de la birou / 2 săptămâni telemuncă ) si short-Friday ;
  • formarea și dezvoltarea competențelor profesionale într-un domeniu captivant;
  • loc de muncă stabil și oportunitatea de a te dezvolța ca si profesionist într-un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de experti;
  • costuri de relocare (dacă este cazul);
Operations Planner
TRANSGOR LOGISTIK
  • Brașov
  • Iași
  • Bucuresti
  • Cluj-Napoca

Alte evenimente