Mobile menu
Profile

Specialist Suport Tehnic - Limba Franceza

Poziții disponibile: O poziție
426
0
FULL-TIME
IT & Software
Iași
SCC Services Romania

Ca cel mai mare furnizor de servicii IT din Europa, SCC Services Romania si-a inceput activitatea in 2006 cu o echipa de 20 de persoane ajungand in prezent sa depaseasca 1000 de angajați pasionati de inovatie si tehnologie. Centrul de servicii partajate din Romania reprezintă o funcție cheie în strategia grupului SCC, furnizând servicii de suport tehnic pentru majoritatea clienților in nouă limbi de circulație internațională .

 

Pentru rolul de Specialist Suport Tehnic  interesul, responsabilitatea si implicarea in procesul de invatare sunt atuuri pe care le apreciem si ne place sa le valorificam in cadrul companiei prin programe de crestere si dezvoltare profesionala.

 

Ce vei face?

·        Single Point of Contact pentru oferirea de solutii tehnice prin mijloacele puse la dispozitie;

·        Preluarea apelurilor telefonice in limba franceza (in proportie de 90%), respectiv limba engleza (in proportie de 10%) pentru utilizatorii aflati in Franta, Germania, Brazilia, Africa de Sud etc.;

·        Inregistrarea problemelor informatice (calculatoare, servere, imprimante, telefonie, retea etc.) si depanarea lor pe baza procedurilor de lucru;

·        Monitorizarea tichetelor si transferul catre echipele competente pentru rezolvarea incidentelor;

 

Cum stii ca esti potrivit?

Entry level (L0+)

·        Detii un nivel avansat de limba franceza (C1) si cochetezi cu limba engleza din cand in cand;

·        Detii o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;

·        Iti place sa comunici cu clientul si ai capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;

·        Ai disponibilitate de a lucra in ture de luni pana vineri in intervalul 08:00-21:00;

·        Esti deschis catre training si formare in zona tehnica.

First line (L1)

·        Aditional, detii cunostinte in ceea ce priveste functionarea unor aplicatii, depanare, notiuni informatice (Outlook, VPN, Microsoft Office suite, adrese IP, erori imprimanta etc.)

Second line (L2)

·        Aditional, detii experienta in suport tehnic;

·        Esti familiarizat cu notiuni de networking, Active Directory, ServiceNow, Citrix etc.

 

Ce beneficii iti oferim?

·        Traininguri interne tehnice & soft skills;

·        Decontarea certificarilor obtinute conform planului de training si dezvoltare profesionala;

·        Oportunitati de dezvoltare in cariera;

·        Bonusuri pentru recomandarea unor noi colegi;

·        Bonus pentru a doua limba vorbita.

 

Pachet lunar de beneficii

Beneficii fixe

·        Asigurare medicala private;

·        Suma forfetara telemunca;

·        Decont de transport;

·        Prima de Paste si de Craciun ;

·        Acces gratuit Bookster.

Beneficii flexible

·        Tichete de masa;

·        Vouchere de vacanta si vouchere culturale;

·        Vouchere la diverse magazine retail(EMAG, IKEA etc.).

Specialist Suport Tehnic - Limba Franceza
SCC Services Romania

Alte evenimente