RoMarketing recrutează Manager de proiect pentru compania CONSTRUCȚII ERBAȘU.
CERINȚE:
Studii superioare în domeniul construcţiilor;
Cursuri de specializare postuniversitare de
management;
Cursuri de Project Management;
Experienţă minim un contract de tip
FIDIC finalizat cu succes;
Cunoaşterea limbii engleze costitue un avantaj;
Operare PC: Word,
Excel, alte programe – în funcţie de proiect;
Capacitate
de concentrare, analiză şi sinteză;
Capacitate
de previziune a evenimentelor;
Abilităţi de negociere;
Capacitate de
a stabili relaţii, toleranţă, calm, perseverenţă;
Abilităţi de comunicare interpersonală;
Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare,
la situaţii de criză;
Echilibru emoţional, constanţă în atitudine;
Capacitate
de decizie şi asumarea responsabilităţii;
Compeţente de
a lucra în echipa;
Atitudine pozitivă şi abilităţi de
a mobiliza echipa din subordine;
Spirit creativ şi inovator;
Preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional
individual şi al echipei de proiect.
RESPONSABILITĂȚI:
Coordonează
activităţile din cadrul proiectului supervizând direct echipele tehnice,
consultanţii şi pe alţi colaboratori implicaţi;
Stabileşte
relaţii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienţii, beneficiarii şi
finanţatorii proiectului;
Pregăteşte
bugetul şi cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale în conformitate
cu propunerea înaintată, cu comentariile beneficiarului şi cu activităţile
prevăzute a se desfăşura in cadrul proiectului, asigurând resursele necesare
bunei desfăşurări a acestuia;
Monitorizează
în timp progresul atins faţă de obiectivele propuse şi redactează rapoarte
lunare catre finanţatori, parteneri şi beneficiari cu respectarea datelor
prevăzute în contracte;
Asigură
circulaţia informaţiei în cadrul proiectului şi pentru alte compartimente ale
organizaţiei, organizând periodic întâlniri cu echipa de proiect şi prezentând
proiectul celorlalte compartimente;
Asigură
rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului şi informează la timp
echipa de management despre problemele apărute şi pe care nu le poate rezolva
la nivelul său;
Arhivează
corespunzător toată documentaţia legată de proiect;
Pregateşte
noi proiecte care valorifică expertiza existentă la nivelul organizaţiei şi
rezultatele proiectelor anterioare şi face propuneri de buget pentru fiecare
proiect în parte, pe care le înaintează spre aprobare directorului economic;
Face
propuneri de îmbunătăţire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienţa
atingerii obiectivelor propuse;
Evaluează
impactul proiectului şi îl comunică conducerii, finanţatorilor şi partenerilor
de proiect;
Stabileşte,
conform structurii organizatorice şi ROF, sarcinile şi responsabilităţile
personalului din subordine, în baza fişelor de post;
Motivează
echipa de proiect prin comunicare şi prin evaluarea permanentă a subordonaţilor
directi;
Verifică
pontajul lunar pentru personalul din subordine şi-l transmite compartimentului
Resurse Umane;