asistenta telefonica si via email pentru clienti care au carduri de credit si debit in Germania;
activitatea consta in a da informatii despre produsele Bancii, activarea si blocarea cardului, detalii despre tranzactiile de pe card;
activitate call center Inbound + Outbound.
Requirements
minim studii medii absolvite (cu diploma de bacalaureat);
experienta minim 6 luni pe activitati de call center, customer suport cu limba germana;
nivel limba Germana B2-C1 (scris/vorbit);
nivel limba Engleza B2 (reprezinta un avantaj, nu este obligatoriu);
disponibilitate pentru activitate de lucru in ture .
Offer
pachet salarial atractiv
diverse beneficii si bonusuri
training intern (1 luna)
echipament de lucru
contract de munca perioada determinata 2 ani, cu posibilitate de prelungire
flexibilitate pentru desfasurarea activitatii: activitatea se desfasoara in sistem hibrid pentru persoanele din Bucuresti si localitatile limitrofe(aflate la maxim 50 de km de Bucuresti), remote pentru persoanele din alte localitati de pe teritoriul Romaniei (Sibiu si Brasov)
oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara si dinamica