Mobile menu
Profile

Consultant superior al Direcției managementul documentelor din cadrul Direciei generale managemenl instituional

Poziții disponibile: O poziție
327
0
FULL-TIME
Bănci & Finanțe & Asigurări
Ministerul Finantelor al  Republicii Moldova

 

a) Scopul general al funcţiei:

 

Acordarea asistenţei conducerii ministerului întru stabilirea priorităţilor strategice şi  planurilor privind politicile de dezvoltare.

 

b) Sarcinile de bază ale funcţiei:

 

1.Elaborarea materialelor analitice și sintezelor informative referitor la procesul de monitorizare;

2. Participarea la elaborarea proiectelor de acte normative ce țin de controlul asupra executării de către ministere și alte autorități administrative a actelor adoptate de Parlament, Președintele Republicii Moldova și Guvern;

3. Asigurarea condițiilor pentru buna desfașurare a activității conducerii Ministerului Finanțelor, inclusiv sistematizarea audiențelor, intervențiilor telefonice si a altor mesaje adresate conducatorului;

4. Evidența corespondenței de intrare si ieșire, inclusiv in forma electronică,  acordarea asistenței și referințelor persoanelor interesate;

5. Participarea la organizarea ședinței Guvernului prin pregatirea seturilor de materiale pentru conducător;

6.Colectarea, sistematizarea si pregătirea informațiilor necesare, formularea raspunsurilor la scrisori, mesajelor de felicitare, de mulțumire si de curtoazie, controlul asupra executării în termen a documentelor.

 

 

Cerinţe specifice:

 Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente în domeniul economie, administrație publică, drept.

Experienţă profesională - minimum 1 an în domeniul solicitat.

Cunoaşterea:  limbii engleze la nivel B1.

Cunoaşterea unei alte limbi de circulaţie internaţională (franceza, germana) este un avantaj.

 

Cuantumul salariului brut: 14400 lei - 19527 lei

 

Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu  la funcţia vacantă de consultant superior al Direcției managementul documentelor din cadrul Direcţiei generale management instituțional

 

1.     Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public

2.     Legea nr.116/2018, Codul Administrativ al Republicii Moldova, Titlul II ”Etapele procedurii administrative”

3.     Legea nr. 982/2000 privind accesul la informație

4.     Legea nr. 245/2008 cu privire la secretul de stat

5.     Hotărârea Guvernului nr. 618/1993 Pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice și de dispoziție și instrucțiuni-tip cu privire la ținerea lucrărilor de secretariat în organele administrației publice centrale de specialitate și ale autoadministrării locale ale RM

6.     Hotărârea Guvernului nr.696/2017 „Cu privire la organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor”

 

 

Consultant superior al Direcției managementul documentelor din cadrul Direciei generale managemenl instituional
Ministerul Finantelor al Republicii Moldova
  • Chișinău

Alte evenimente