a) Scopul general al funcţiei:
Acordarea asistenţei
conducerii ministerului întru stabilirea priorităţilor strategice şi planurilor privind politicile
de dezvoltare.
b) Sarcinile de bază
ale funcţiei:
1.Elaborarea
materialelor analitice și sintezelor informative referitor la procesul de
monitorizare; 2.
Participarea la elaborarea proiectelor de acte normative ce țin de controlul
asupra executării de către ministere și alte autorități administrative a
actelor adoptate de Parlament, Președintele Republicii Moldova și Guvern; 3. Asigurarea
condițiilor pentru buna desfașurare a activității conducerii Ministerului
Finanțelor, inclusiv sistematizarea audiențelor, intervențiilor telefonice si
a altor mesaje adresate conducatorului; 4. Evidența
corespondenței de intrare si ieșire, inclusiv in forma electronică, acordarea asistenței și referințelor
persoanelor interesate; 5.
Participarea la organizarea ședinței Guvernului prin pregatirea seturilor de
materiale pentru conducător; |
6.Colectarea, sistematizarea si pregătirea
informațiilor necesare, formularea raspunsurilor la scrisori, mesajelor de
felicitare, de mulțumire si de curtoazie, controlul asupra executării în termen
a documentelor.
Cerinţe
specifice:
Studii: superioare, absolvite cu
diplomă de licenţă sau echivalente în domeniul economie, administrație publică, drept.
Experienţă profesională - minimum 1 an în domeniul
solicitat.
Cunoaşterea: limbii engleze la nivel B1.
Cunoaşterea unei alte limbi de circulaţie
internaţională (franceza, germana) este un avantaj.
Cuantumul salariului brut: 14400
lei - 19527 lei
Bibliografia
în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi
interviu la funcţia vacantă de
consultant superior al Direcției managementul
documentelor din cadrul Direcţiei generale management instituțional
1.
Legea nr.158/2008 cu privire la funcția
publică și statutul funcționarului public
2.
Legea nr.116/2018, Codul Administrativ
al Republicii Moldova, Titlul II ”Etapele procedurii administrative”
3.
Legea nr. 982/2000 privind accesul la informație
4.
Legea nr. 245/2008 cu privire la secretul de stat
5.
Hotărârea
Guvernului nr. 618/1993 Pentru aprobarea Regulilor de
întocmire a documentelor organizatorice și de dispoziție și instrucțiuni-tip cu
privire la ținerea lucrărilor de secretariat în organele administrației publice
centrale de specialitate și ale autoadministrării locale ale RM
6.
Hotărârea Guvernului nr.696/2017 „Cu
privire la organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor”