Studii superioare finalizate cu diploma de licență in Contabilitate si Informatică de gestiune/Cibernetică, statistică si informatică economică/Inginerie economică,etc.;
Cunostinte foarte bune de operare si suport sisteme informatice de gestiune, tip ERP;
Cunostinte IT: baze de bate, SQL, Microsoft Office (Word, Excel, etc);
Competențe de limbă engleză si/sau limbă franceză (nivel conversational);
Persoană deschisă, cu inițiativă, orientată catre identificarea de soluții;
Abilitați de comunicare transversa si lucru in echipa;
Capacitate de analiza si sinteza, organizare, atenție la detalii;
Descrierea jobului:
Asigura coerența și precizia între inventarul fizic și inventarul logic utilizat în planificare și finanțe;
Verifica in Oracle stocurile, comenzile de materii prime si semifinite;
Coordoneaza, asigura desfășurarea de acțiuni pentru îmbunătățirea sau consolidarea calității datelor;
Contribuie la buna executie in procesul de creare de noi produse, la executarea corectă a tranzactiilor materiale;
Analizeaza tranzactiile efectuate in aplicatie, pentru o buna vizibilitate a stocurilor, consumurilor si costurilor;
Actualizeaza normele de stoc, corecteaza tranzactiile, corecteaza diferentele de stoc;
Colaborareaza strans si proactiv cu celelalte departamente;
Realizeaza rapoarte periodice: corelare stocuri, comenzi si costiuri;
Asigura calitatea fluxului de date
Dacă vei deveni colegul nostru, vei beneficia de:
Proces continuu de training si dezvoltare personală si profesională;
Plan de carieră;
Tichete de masă și reducere/subvenție pentru masa de prânz;
Deducerea parțială a costurilor de vacanță ;
Decontarea integrală a cheltuielilor de transport;
Lucrul într-un mediu intercultural și oportunități de călătorie;
O structură multinațională în care poți construi o carieră;
Salarii competitive (bazate pe performanță) și alte beneficii;