în cadrul noului magazin Kaufland din Ungheni, Republica Moldova
Suntem o companie internațională din industria de retail, care pune accent pe dinamism, performanță și corectitudine. Împreună formăm o echipă puternică, în care fiecare angajat contribuie la succesul nostru. Locul tău e la Kaufland!
- Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate
- Asiguri un flux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare
- Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi planificarea de personal
- Asiguri realizarea cifrei de afaceri planificate
- Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți
- Experiență de coordonare și motivare a unei echipe
- Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail
- Gândire orientată spre client
- Capacitate de organizare și prioritizare
- Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor
- Foarte bune abilități interpersonale
Crearea unui mediu de lucru plăcut și motivant pentru colegii noștri este una dintre prioritățile noastre. Pe lângă tichete de masă, asigurări voluntare de sănătate, abonamente la săli de sport, Kaufland oferă și beneficii ce țin de echilibrul între viața personală și cea profesională.