Cerinte:
Studii superioare –
de preferat, dar nu obligatoriu
Cunoștințe foarte
bune de limba engleză
Excelente abilități
de utilizare a PC-ului (pachetul Office, sisteme ERP – SAP)
Persoană
responsabilă, implicată și motivată, capabilă să lucreze cu termene limită
Persoană proactivă,
cu inițiativă, gândire strategică, capacitate de previziune, promptitudine
Foarte bune
abilități de comunicare, negociere și rezolvarea situațiilor neprevăzute
Constituie avantaj:
Experiență
relevantă într-o poziție similară
Experiență
profesională în companii de producție
Permis de conducere
categoria B.
Descrierea jobului
Identifică împreună
cu “clientului intern” cea mai optimă soluție, adaptată la necesitatea acestuia
Menține relații
foarte bune cu furnizorii de materiale tehnice, efectuează comenzi și urmărește
termenele de livrare.
Prioritizează
comenzile în funcție de urgență și importanța lor în conformitate cu
solicitările superiorului direct și departamentului „ client ”
Întocmește și
transmite informații, oferte și cotații de piață în legatură cu produsele care
urmeaza a fi achiziționate.
Achizitionează
mărfuri conform comenzilor aprobate în SAP
Este direct
răspunzator de îmbunătățirea condițiilor comerciale (preț achiziție, discount,
termen de plată, termen de livrare, mostre gratuite, garanții etc)
Verifică și
analizează stocurile, transmite comenzile furnizorilor, acolo unde exista rulaj
pentru evitarea situațiilor de tip “out of stock”.
Beneficii:
Pachet salarial
competitiv
Tichete de masă
Tichete cadou
pentru diferite ocazii
Asigurare de
sanatate, viata si de accidente
Zile de concediu în
plus, in functie de vechimea în muncă
Ajutoare sociale
(deces, naşterea copilului)
Cursuri de
calificare şi instruire la locul de munca
Posibilitate
dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie multinationala
Transport asigurat Targu Mures – Reghin
si retur