Cerinte, Competente
• Studii Superioare Economice sau Tehnice (constituie avantaj)
• Limba Engleza - Fluent, Limba Germana- constituie avantaj
• Experienta in domeniul logisticii/automotive – constituie avantaj
• Abilitati de analiza
• Abilitati de organizare si planificare
• Deprinderi de comunicare
• Orientare spre client
• Cunostinte pachet Microsoft Office
Responsabilitati:
• Asigura suportul pentru clientii companiei pentru livrarea comenzilor in termenele cerute de catre acestia.
• Realizeaza standardele de proces relevante si a cerintelor de clienti.
• Supravegheaza livrarile si analizeaza cauzele, de asemenea asigura masurile corective in cazul unor probleme de livrare si/sau a unei reclamatii logistice.
• Valideaza comenzile clientilor si acordul cu Demand planning si Production planning in cazul variatiilor de forecast.
• Proceseaza comenzile EDI trimise de clienti si se asigura ca acestea sunt corect preluate in sistemul SAP.
• Comunica cu clientii in cazul aparitiei oricaror deviatii de la comenzile de comun acord agreeate astfel incat acestia sa aiba in orice moment cele mai noi informatii cu privire la comenzi si stadiul lor de finalizare
• Escaladeaza problemele care nu pot fi solutionate direct intre el si client, conform cu procedura interna de escaladare.
• Pune la dispozitia membrilor echipei aferente departamentului de care apartine si echipei manageriale, datele solicitate de acestia cu privire la:
• Previziunile comenzilor clientilor, variatiile comenzilor clientilor, situatia comenzilor actuale versus cantitati planificate si intarzieri de productie si/sau de livrare
• Situatii legate de stocurile produse finite, subansamble si materii prime, de fiecare data cand sunt solicitate si in timp util.
Beneficii:
• Transport gratuit, tichete de masă, bonus anual de performanță, bonuri cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, abonament medical, abonament sala de fitness, posibilități de dezvoltare profesionala.
ăți de dezvoltare profesionala.