Mobile menu
Profile

Service-Desk Analyst with French

Poziții disponibile: 5 poziții
212
0
FULL-TIME
Recrutare
Bucuresti
Prohuman

Partenerul nostru sprijină organizațiile în dezvoltarea afacerilor prin planificarea, furnizarea, integrarea și administrarea soluțiilor IT pentru companii importante din sectorul public și privat european. Această divizie deservește peste 2500 de clienți în mai mult de 50 de țări și operează din 75 de locații situate în Marea Britanie, Franța, România și Spania. Domeniile lor de expertiză includ hardware, software, rețele, securitate IT, Cloud, servicii de centre de date, gestionarea imprimării și dispozitive mobile.

Cerinte principale:

  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba franceză;
  • Cunoștințe avansate de utilizare MS Office, inclusiv Word, Excel și Outlook;
  • Seriozitate, orientare către performanță, soluții și lucru în echipă;
  • Experiență de bază în suport tehnic reprezintă un avantaj;
  • Cunoștințele de limba engleză sunt considerate un plus;
  • Disponibilitate de a lucra în intervalul 08:00 - 21:00, de luni până vineri (08:00–17:00, 09:00–18:00, 10:00–19:00, 11:00–20:00, 12:00–21:00).

Responsabilități cheie:

  • Utilizează cunoștințele și abilitățile de rezolvare a problemelor pentru diagnosticarea inițială a incidentelor tehnice;
  • Pune în aplicare cunoștințele și instruirea pentru a rezolva cât mai multe incidente la primul contact;
  • Demonstrează atenție la detalii în înregistrarea și clasificarea tuturor incidentelor tehnice primite;
  • Escalează și predă rapid echipelor de soluționare incidentele pentru care nu există cunoștințe sau soluții;
  • Sprijină echipa și contribuie la atingerea indicatorilor de performanță ai serviciului.

 

 

Service-Desk Analyst with French
Prohuman
  • Iași

Alte evenimente