Cerinte:
Studii superioare (domeniul tehnic, economic)
Excelente abilități de lucru în pachetul MS Office (Excel, Word)
Cunoștințe bune de limba engleză
Capacitate de gandire analitica, organizare, planificare si prioritizare a activitatilor
Abilitati foarte bune de comunicare, relationare, prezentare si munca in echipa
Persoana cu spirit de observaţie, flexibila in gandire si orientata spre rezultat
Constituie avantaj:
Cunoasterea unui sistem ERP (SAP)
Experienta in domeniul achizitiilor si/sau intr-o companie de productie
Atributii si responsabilitati:
Intocmirea de rapoarte de activitate si analiza specifice departamentului
Monitorizarea proceselor interne, urmarirea termenelor limita si realizarea obiectivele propuse
Mentinerea legaturii cu parteneri, subcontractanti, furnizori externi si cu membri ai altor departamente
Solutionarea diverselor probleme aparute in realizarea proiectelor si informerea la timp a echipei de management si/sau persoanelor responsabile de proiect despre dificultatile intampinate
Implementarea procedurilor la nivel de department si gestionarea documentelor din cadrul acestuia
Beneficii:
Pachet salarial competitiv
Tichete de masă
Tichete cadou pentru diferite ocazii
Asigurare sanatate, de viata si de accidente
Ajutoare sociale (deces, naşterea copilului)
Zile de concediu în plus, conform vechimii în muncă
Cursuri de calificare şi instruire la locul de munca
Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie multinationala
Transport asigurat pe ruta Tg-Mures-Reghin si retur sau pentru rutele existente din imprejurimi