SUPORT HELPDESK
Cerinte:
- Cunoștințe despre:
- Bazele de date (MS SQL, MySQL),
- Sistemele de operare (Microsoft Windows Server, XP, Linux, virtualizare, securitate),
- Hardware calculatoare (servere, staţii de lucru, medii de stocare, RAID),
- VPN, administrare retea/server (Ethernet, LAN, WAN, TCP/IP)
Limba engleza nivel avansat
Orientare spre rezultat, spirit de initiativa
Abilitati de comunicare si relationare
Capacitate de munca in echipa
Adaptare la situatie
Descrierea jobului :
- Instaleaza, configureaza si mentine in functionare componentele hardware si software pentru calculatoare
Monitorizeaza si asigura functionarea la parametri optimi a retelei de calculatoare, oferind si servicii de depanare a echipamentelor hardware
Ofera serviciul Helpdesk angajatilor companiei
-
Beneficii:
- Mediu de lucru dinamic cu posibilitate de avansare
- Pachet salarial atractiv
- Asigurare de sanatate
- Cursuri de calificare si instruire
- Tichete de masa
- Transport asigurat Tg-Mures-Reghin si retur