Mobile menu
Profile

Suport Helpdesk IT

Poziții disponibile: O poziție
1047
0
FULL-TIME
Producție & Tehnică
Reghin
Kastamonu

SUPORT HELPDESK

Cerinte:

-          Cunoștințe despre:
-  Bazele de date (MS SQL,  MySQL),
-  Sistemele de operare (Microsoft Windows Server, XP, Linux, virtualizare, securitate),
-  Hardware calculatoare (servere, staţii de lucru, medii de stocare, RAID),
-  VPN, administrare retea/server (Ethernet, LAN, WAN, TCP/IP)
Limba engleza nivel avansat
Orientare spre rezultat, spirit de initiativa
Abilitati de comunicare si relationare
Capacitate de munca in echipa
Adaptare la situatie

 

 

Descrierea jobului :

-          Instaleaza, configureaza si mentine in functionare componentele hardware si software pentru calculatoare
Monitorizeaza si asigura functionarea la parametri optimi a retelei de calculatoare, oferind si servicii de depanare a echipamentelor hardware
Ofera serviciul Helpdesk angajatilor companiei

-           

Beneficii:

-          Mediu de lucru dinamic cu posibilitate de avansare

-          Pachet salarial atractiv

-          Asigurare de sanatate

-          Cursuri de calificare si instruire

-          Tichete de masa

-          Transport asigurat Tg-Mures-Reghin si retur

Suport Helpdesk IT
Kastamonu
  • Reghin
  • Sighișoara
  • Târgu Trotuș
  • Târnăveni

Alte evenimente